Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenkohan huono äiti?
24.02.2011 |
Lapseni lounas koostui kalapuikoista ja ranskalaisista sekä ulkomailta tuodusta tomaatista. ketsuppia ja maitoa lisäksi.
Kommentit (3)
mn jos teidän lounas on AINA tuollainen niin suosittelisin jonkun keittokirjan hankkimista. Sellaisen houkuttelevan, jossa on paljon värikuvia ja yksinkertaisia reseptejä... Ja vetäkää välipalaksi jotain hedelmää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samalla tuli taas todistettua, että täällä on ihan kivoja ja kannustavia ihmisiä eikä kaikkia lytätä. Ap
Alue: Aihe vapaa
:D
En koe sitä huonon äidin kriteeriksi.