Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mua vaivaa?

Vierailija
24.02.2011 |

Mä olen köyhästä perheestä. Lapsena kuljettiin aina muiden vanhoissa räteissä ja epämuodikkaissa vaatteissa.

Nyt olen 30-vuotiaana naimisissa varakkaan miehen kanssa ja mulla on kaikki se mitä lapsena puuttui ja enemmänkin. On hieno koti, pari kallista autoa ja merkkivaatteita.

Mun ongelma on se että mä koen PAKONOMAISTA tarvetta esitellä muille miten hyvin meillä menee. Kun kutsun ystäviä kylään, mietin etukäteen miten saisin kodista mahdollisimman arvokkaan näköisen ja päällä on viimeisen päälle kalliit merkkivaatteet. Itseäni oksettaa tällainen lesoilu jälkikäteen, mutta kuitenkin teen sitä jatkuvasti. Ihan ku mun pitäisi todistella kaikille miten varakkaita ollaan.

Kuvittelen aina että mulla on pohjaton itsetunto mutta viime aikoina olen havahtunut tajuamaan tämän säälittävän ongelmani ja ihmettelenkin miten olen ihmisenä tällaiseksi muuttunut.

Kysymys kuuluukin, onko tämä merkki siitä että mulla on oikeasti vaan huono itsetunto?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on tuo raha noussut nuppiin.

Vierailija
2/2 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varakkaat ihmiset eivät yleensä lesoile rahoillaan ja tavaroillaan. "kel onni on, se onnen kätkeköön"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän