Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä 3- vuotias kelloa osaamaton ja pilkkopimeässä nukkuva osaa toimia näin?

Vierailija
23.02.2011 |

Illalla kaksi tuntia nukuttuaan tulee käymään vessassa kun itse katson kymppiuutisia sohvalla, sanoo mennessään "äiti, minua pissittää mää meen vessaan". Tulee vessasta ja hipsii takaisin sänkyyn.

Aamulla seitsemän aikaan sama tyttö tulee huoneestaan, kun minä katson seiskan uutisia sohvalla ja sanoo tullessaan "Huomenta äiti, heräsin jo.."

Sama tilanne, sama valaistus, minulla sama asentokin. Miten tyttö voi tietää kesken uniensa herätessään että nyt on yö ja menee takaisin nukkumaan? Aamulla ei sitten enää sitä tee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvittelen että kello on jo vaikka mitä. Katson kelloon ja se on jotain 2.34 ja hirveä työ nukahtaa uudelleen kun ei nukuta. Nousisin ylös, jos ei kelloa olisi tai en kellonaikoja tuntisi, mutta pakko nukkua vielä kun on yö..=)

t. ap

Vierailija
2/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapsi nyt illan ja aamun erottaa ja nukkuu siinä välissä? Vai mitä meinaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kyllä minä ainakin yleensä aina herätessäni osaan arvioida että olenko nukkunut 2 vai 8 tuntia vaikka tarkkaa kellon aikaa ei tietäisikään.

Vierailija
4/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängystä, että "onto jo aamu"

mutta on minusta silti ap:n lapsenkin toiminta ihan normaalia

Vierailija
5/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängystä, että "onto jo aamu" mutta on minusta silti ap:n lapsenkin toiminta ihan normaalia

Vierailija
6/7 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse saatan myös herätä 23.45, puolen tunnin unien jälkeen ja luulla että kello on jo 06.

ja yleensä meidän 4v haluaa tulla aamulla nukkumaan hetkeksi viereeni ennen kuin noustaan aamupalalle, niin yhtenä iltana kun olin laittamassa iltapalaa kymmenen maissa illalla niin lapsi tuli itkien keittiöön ettei olisi halunnut herätä niin myöhään kun nyt ei ehtinyt viereen. Lapsi oli sitten ihan pihalla kun sanoin että nyt on vasta ilta, mene vain takaisin nukkumaan.

Vierailija
7/7 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kelloradio, joka soitti aina seitsemältä, mutta heräsin aina ilman sitä. Kun kumarruin poistamaan herätyksen, kello oli aina 6:58. Tämä alkoi jo ala-asteella ja jatkui lukioon asti (silloin alkoi yövalvomiset).

Meillä vauva havahtuu unistansa aina samaan aikaan. Kohdussa potki klo 1:00 ja 3:00, yösyötöt olivat joka yö klo 1:00 ja 3:00 ja nykyään (tyttö 6kk) ähisee tuolloin (juuri sen verran, että herään), muttei herää kunnolla. Sisäinen kello!