Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulutko sinä niihin laiskoihinh äiteihin jotka syöttävät lapselleen ruuan suoraan purkista?

Vierailija
23.02.2011 |

En ymmärrä mikesi voi nähdä sen vertaa vaivaa, että laittaa siitä pilttipurkista ruuan kauniisti lautaselle tarjolle eikä lapa suoraan purkista suuhun :(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikesi voi nähdä sen vertaa vaivaa, että laittaa siitä pilttipurkista ruuan kauniisti lautaselle tarjolle eikä lapa suoraan purkista suuhun :(

vältän turhaa tiskiä. Sitten kun lapsi opettelee syömään itse, laittaisin lautaselle.

Vierailija
2/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ekologista säästää tiskiä. Jätän puhtaamman pallon lapsilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niitä sellaisiakin, jolloin ruoka lapataan suuhun suoraan purkista. Voi voi, että olenkin laiska, kun en esim reissun päällä kata lapselle ruokaa kauniisti servetteineen päivineen!

Vierailija
4/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saa joka toinen kerta purkista ja joka toinen kerta lautaselta.

Eihän se mun vauva ees nää miten se ruoka sinne lautasella on aseteltu.

Voi pöljä!

Vierailija
5/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lautaselle. Me ei olla vielä päästy siirtymään kotiruokaan (1v1kk tyttö), joten isoista purkeistä laitetaan lautaselle. Mutta sillon kun söi pikkupurkeista, niin laitoin kyllä suoraan purkin mikroon ja siitä syötin. Eli oon kai sit semi-laiska.

Vierailija
6/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole laiska, enkä kyllä enää syötä mitään purkkisafkojakaan. Tehdään pääsääntöisesti itse ruoka. Aikansa kutakin, ei se oo niin vakavaa, tuo lastenhoito...

Vierailija
7/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes lämmitä sitä, jos avaan huoneenlämpöisen purkin. Lapsiparka syö koko purkillisen noin minuutissa.

Vierailija
8/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole laiska, enkä kyllä enää syötä mitään purkkisafkojakaan. Tehdään pääsääntöisesti itse ruoka. Aikansa kutakin, ei se oo niin vakavaa, tuo lastenhoito...

Vierailija
9/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se pitäisi lautaselle lapata, kun lapsi ei vielä syö itse ja koko purkki menee kerralla.

Vierailija
10/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ostin pelkästään luomusoseita.

Vierailija
11/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syötin suoraan purkista, koska se oli mielestäni JÄRKEVÄÄ. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi olisi parempi syöttää lautaselta, siis jos koko purkki menee kerralla. Voisitko ap kertoa?

Vierailija
12/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeästi voisi kysyä, että oletko laiska äiti, kun syötät purkkiruokaa. Minä taisin olla kyllä siihen aikaan tuplalaiska :)

Vierailija
13/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeästi voisi kysyä, että oletko laiska äiti, kun syötät purkkiruokaa. Minä taisin olla kyllä siihen aikaan tuplalaiska :)

Vierailija
14/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ruoka nääs pysyy pidempään lämpimänä siinä purkissa, sattuu toi meidän neiti nimittäin olemaan näitä nautiskellen aterioivia enkä halua kylmää ruokaa tarjota.

Kannatan myös ajatusta ekologisuudesta, vaikken sitä itse ole hoksannut käyttää tässä perusteena. Kannattaa säästää luontoa kaikella mahdollisella tavalla! :)

Vierailija
15/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vähäm meillä on purkkiruokaa syöty. Reissussa ja aniharvoin muuten lapsi saa valmistetrapuuroa. Syö sen mieluiten suoraan tetrasta ja kylmänä. Että näin laiskoja meillä ollaan. Ekologista ja helppoa tällainen on.

Osaa lapsi kyllä lautaseltakin syödä :)

Vierailija
16/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä kun syö vaan puol purkkia niin saa joka toinen kerta purkista ja joka toinen kerta lautaselta.

Tai oikeastaan lasista joka toinen kerta.

Vierailija
17/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oo niin vakavaa, tuo lastenhoito...

Kuolemanvakavaa! ;)

Vierailija
18/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lisään purkkiruokiin aina sekaan vähän Tuttelia, että olis vähän löysempää syötävää.

Poika on vähän huono juomaan, eikä ole ikinä oppinut kunnolla tuttipulloon. Nokkamukista ottaa vaan satunnaisia hörppyjä, niin ollaan sitten päätetty tupata sitä Tuttelia ihan joka ruokaan, että saisi tarpeeksi maitopuolta.

Vierailija
19/20 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mottoni on: hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
20/20 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkiruoka syötiin lautaselta, koska muukin perhe syö ruokansa lautaselta ei tarjoilukulhoista tai kattiloista. Reissussa tuli helppouden vuoksi syötettyä suoraan purkista.

Purkkiruokaa tuli tarjottua lapselle harvoin. Pääasiassa sai kotona tehtyjä ruokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan