G: Kummin puet sukkahousut podyn alle vai päälle?
Itse puen aina podyn alle ja äidistäni se on järkyttävän näköistä, joten hän pukee ne podyn päälle.
Tuli sitten työkaverin kanssa pohdittua asiaa (työskentelemme päiväkodissa) ja mietimme että kumpi tapa on yleisempi, kun kumpaakin käytäntöä näkee.
Kommentit (25)
Muuten sukkisten vyötärö menee kestovaipan vyötäröltä kuoren sisään ja imee kosteutta.
Parhainmalta se näyttää kun sukkahousut ovat bodyn alla. Minulla on yleensä vihreät tai punaiset sukkikset ja niiden päällä musta body. Nuorenpana kokeilin muitakin vaihto ehtoja. Mieheni Jorma käy edelleen kuumana, vaikka ikää minulla on jo 47 vuotta.
Yleensä sukkikset / puolipotkarit bodyn alle, koska ne ovat meillä tavallisesti yksivärisiä ja bodyt taas värikkäitä retroja. Bodya siis näkyviin enemmän. Toisaalta housut sitten laitan yleensä bodyn päälle.
Yleensä sukkikset / puolipotkarit bodyn alle, koska ne ovat meillä tavallisesti yksivärisiä ja bodyt taas värikkäitä retroja. Bodya siis näkyviin enemmän. Toisaalta housut sitten laitan yleensä bodyn päälle.
on mullakin usein noin, mutta silti puen kaiki housut aina bodyn päälle. Yleensähän bodyssa on kuva rinnassa/selässä (=jää näkyviin) tai sitten on kokonaan kuvioitu (=tarpeeksi jää näkyviin).
teetä jollain ompelijalla??!