G: Kummin puet sukkahousut podyn alle vai päälle?
Itse puen aina podyn alle ja äidistäni se on järkyttävän näköistä, joten hän pukee ne podyn päälle.
Tuli sitten työkaverin kanssa pohdittua asiaa (työskentelemme päiväkodissa) ja mietimme että kumpi tapa on yleisempi, kun kumpaakin käytäntöä näkee.
Kommentit (25)
tottakia s eon body, jotenkin nyt ajatuksissani häsläsin :p mutta eiköhän asia tullut kuitenkin selväksi :D
ap
Olen miettinyt itsekin samaa. Toisinaan laitan sukkahousut bodyn alle, mutta tuo toinen tapa tuntuu luonnollisemmalta.
toisin päin kauheennäköistä
laitatko itse pitkät housut ja sitten alushousut päälle?
Pienille vauvoille sukkikset bodyn päälle, sitten kun lapsi oppii ottamaan sukkikset pois niin laitan bodyn sukkisten päälle ettei tarvi olla kokoajan pukemassa uudestaan. Sitten kun on niin iso että osaa ite pukea ne sukkikset takasinkin, niin voi taas laittaa sukkikset päälle.
sukkikset bodyn alle, se on hauskan näköistä :D
Pienille vauvoille sukkikset bodyn päälle, sitten kun lapsi oppii ottamaan sukkikset pois niin laitan bodyn sukkisten päälle ettei tarvi olla kokoajan pukemassa uudestaan. Sitten kun on niin iso että osaa ite pukea ne sukkikset takasinkin, niin voi taas laittaa sukkikset päälle.
silloin enää bodyja käytetä kun itse saa puettua...????
näyttävät huonommalta, mutta vaattet pysyvät paremmin.
käytännönö syistä sukkikset aina alle, sillä muuten ne ei pysynyt vauva jalassa.... ja jos sukatkaa ei tunnu pysyvyn niin ne taas sukkisten alle..
Mielestäni Body ei ole alusvaate, vaan vähän niinkuin paita. Enhän itsekkään laita sukkahousuja paidan päälle :D
Meillä bodyja on käytössä vielä 4- 5-vuotiaalla! Mitäs siitä sanotte.
haarojen välistä... joko sulla on niin pieni lapsi että menee vielä päälle vai mistä sä löydät sen kokoisia bodeja???
Mielestäni Body ei ole alusvaate, vaan vähän niinkuin paita. Enhän itsekkään laita sukkahousuja paidan päälle :D
Selitys on se, että ovat liikuntavammaisia. Body on kätevä "aluspaita", kun se ei rullaannu selästä omassa istuimessa ja kärryissä. Olisi kiva saada niitä vielä isommassakin koossa.
(niin kuin mitkä tahansa housut) bodyn päälle! Ihan järkyn näköistä, jos ne sinne alle tungetaan.
Jos päälle on tarkoitus laittaa housut silloin ehdottomasti bodyn alle, ei ole kiva kun sukkisten yläreuna vilkkuu housun kauluksesta. Mekon kanssa taas saatan laittaa sukkikset bodyn alle. Ja kylläpä tuo mimmi kotonakin useimmiten viipottaa sukkikset bodyn alla vaikkei muuta päällä olisikaan.
ei edes ole juolahtanut mieleen pukea jotenkin toisin :D. Mutta täytyykin kokeilla, kuulostaa hauskan näköiseltä :).
meillä harrastetaan kerran viikossa kakkaamista joten kakan tulessa mikään vaippa ei pidä. Kun sukkikset on alla kakka saattaa pysyä sukkisten sisälle eikä leviä pitkin selkää ja niska hiuksia.
bodyn päälle. Toisinpäin näyttää hölmöltä.
toisin päin kauheennäköistä laitatko itse pitkät housut ja sitten alushousut päälle?
Noi sukkahousut/puolipotkarit alla ja body päällä on niiiiiiiin karsean näköiset!
Jos bodyn ja sukkisten päälle tulee vielä toiste housut, niin silloin puen sukkikset alle. En tykkää, että housujen vyötäröltä vilkkuu sukkahousut (tai pitkät kalsarit). Jos taas ollaan kotioloissa pelkät sukkikset jalassa, niin silloin body on alla.