Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen lastevaatekerho kirje D&J

Vierailija
23.02.2011 |

Heippa!

Pakko kysellä täällä, mieli tekisi laittaa viestiä jonnekin kuluttajansuojaan tms.

Posti toi minun makuun omituisen kirjeen ja liittymiskupongit D&J familjeklubben by elit lastenvaatekerhoon. Kirje sinällään on ulkoasullisesti ok, mutta kirjeen kieli on kyllä todella huonoa suomenkieltä ja sisältää paljon kirjoitusvirheitä. Tulee väkisinkin mieleen, että tämä on jokin vedätys.

Mitä muut olette mieltä, onko kenelläkään tullut ko. kirjettä? Tai tunnetteko asiaa muuten.

Itse näitä tällaisia kerhoja "harrasta", mutta sen verran outo oli, että pisti miettimään.

Illan jatkot...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ihmeessä viestiä ainakin niille itselleen, että kannattaisi vähän enemmän panostaa kääntämiseen, jos haluaa myös suomalaisia asikkaita.

Vierailija
2/11 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminut jo vuosikausia. olen tilannut itsekin tuotteita, kun muksu oli pieni. nyt 10 v. ja kerhon homma toimi ainakin sillon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo D&J on jo pitkään Suomessa toiminut lastenvaatekerho. Vaatteet ihan kivoja ja hyvälaatuisia. Mutta college/trikoovaatteiksi kuitenkin aika kalliita.

Kun olen jäsenenä ollut kuukaudenpaketista tuli kirjallinen kuvaus, mutta ei kuvaa. Paketin palauttaminen oli muistaakseni jotenkin tavallista hankalampaa, mutta onnistui.

Kyseessä kuitenkin siis ihan asiallinen pitkään toiminut kerho. Nettisivutkin pitäisi löytyä.

Vierailija
4/11 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta sen kirjeen laati sama henkilö, mutta nyt vastuu on kahdella suunnittelijalla. Hyviä vaatteita ovat, suosittelen!

Vierailija
5/11 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani ko.kerhossa, kun nuo keskimmäiset oli pienempiä.

Vierailija
6/11 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvälaatuisen oloinen, ostin lähes uutta vastaavan kuntoisena eikä meilläkään ole käytössä kovasti kulunut tosin ollut aika vähän käytössäkin vaatepaljouden keskellä. Ei ole oikein tätä päivää kuitenkaan tuo toiminta, että paketti esitellään vain kirjallisesti (eri asia toki jos netissä on kuvat mut silloin olisi varmaan järkevämpi toimia sähköpostisysteemillä niinkuin jotkut kirjakerhot). Mullekin on joskus aikoja sitten tainnut tulla kirje tuosta tai vastaavasta lastenvaatekerhosta. En edes harkinnut sitä kun ei ollut kuvia ja tuskin olisin harkinnut muutenkaan kun lähinnä huutiksesta ja kirppikseltä ostan lapsen ja omatkin vaatteeni.

Vierailija
7/11 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/11 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mitään epäilyttävää ole.

Kieli on sen vuoksi outoa kun se on ruotsalaisten kirjoittama se kirje :)

Vierailija
9/11 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan! Ihan se on oikea lastenvaate yritys mutta ruotsalainen. Itse olen tilannut sieltä ihania vaatteita neljälle lapselle ja kiva kun ne tulevat suoraan kotiin ja voi halutessaan perua seuraavan paketin. Suoisttelen kyllä!

Vierailija
10/11 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan! Ihan se on oikea lastenvaate yritys mutta ruotsalainen. Itse olen tilannut sieltä ihania vaatteita neljälle lapselle ja kiva kun ne tulevat suoraan kotiin ja voi halutessaan perua seuraavan paketin. Suoisttelen kyllä!

Vierailija
11/11 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi