Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viereiseltä penkiltä huomautuksen eilisessä Kylien konsertissa:

Vierailija
23.02.2011 |

Venäjän suomella: Njämä ovat istumapaikat. Eli kun tanssin ja heiluin Kylien mukana (kuten suurin osa muustakin yleisöstä), niin se oli ilmeisesti heidän mielesään istumapaikkalaiselle sopimatonta?

No, en antanut sen estää vaan jatkoin täysillä, ja Kylie oli aivan mahtava!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenalla konsertissa jossa istumapaikoilla idiootit joraili siinä edessä. Oli tosi kurjaa koska blokkasivat täysin näkyvyyden. Että ymmärrän kyllä. Ja miten toi venäjä-aksentti liittyi asiaan? Ei mielestäni mitenkään.

Vierailija
2/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläisellä av-mammapalstalla: Suomalaiset riehuivat Kylien konsertissa. Miksi suomalaisille ei opeteta tapoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ymmärrän, että istumapaikan ostanut saattaa haluta istua ja seurata samalla katsellaan konserttia eikä jonkun toisen selkää.

Vierailija
4/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole ikinä ymmärtänyt! Tuliko mieleesi, että osa istumapaikkalaisista halusi oikeasti istua ja nauttia konsertista? Nyt veit heiltä sen ilon itsekkäällä käytökselläsi.

Vierailija
5/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät voi tai halua seistä ja ovat maksaneet lipustaan! Ja koska on maksanut lipusta, pitää nähdä myöskin!

Vierailija
6/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka haluavat hillua, menevät permannolle. Arvaa vituttaako pyörätuolista.

Vierailija
7/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka haluavat hillua, menevät permannolle.

ja se vituttaa.

Vierailija
8/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä eturivissä ja esti niitä seisovia näkemästä lavalle. Tästä tietty kamala suukopu ja nainen vastasi tyynesti, että ei siellä näe ne teidän takana istuvatkaan, miksi teidän pitäisi nähdä?

Vierailija
9/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta sua huomautettiin.

Vierailija
10/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sulla on vaihtoehto. Sä voit joko mennä permannolle ja hillua, tai joutua katsomoon ja olla hillumatta. Mulla ei tuota vaihtoehtoa ole ja olisin "ehkä" halunnut nähdä Kylien, itsekäs kusipää.

Vierailija
11/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pahimmat olivat sitä mieltä, että paikallaan istuva kuuntelija ei oikeasti nauti musiikista.

Mun mielestä toisten näköalan blokkaaminen on huonoa konserttikäytöstä, vaikka kyseessä olisikin pop-konsertti. Kyllähän omalla paikallaankin voi jammailla ja eläytyä. Ja jos ei ihan oikeasti pysty istumaan paikallaan, niin sitten pitää ostaa lippu seisomakatsomosta.

Vierailija
12/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tajuta, jos on yksi "track" mielessä. Jos on tosifani, joka haluaa jorata, menee permannolle. TÄtä mä olen ollut mieltä aina. Miten ihmeessä mä selitän joraajalle istumakatsomossa, että sori, mulle seisominen ei ole niin helppoa kuin sulle? Vastaus olisi kuitenkin tasoa "no jos sä oikeesti fanitat, sä seisot".

Vierailija
13/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen sanotaan, että istukaa paikoillanne jne. ja eikös ekojen sävelten kaikuessa osa "musikaalisia" lapsia ala seisomaan paikallaan ja riekkumaan kaikin tavoin. Siinä pilataan koko lähitienoon kuuntelijoiden konsertti, mutta äidit aina vetoavat siihen, että meidän lapsi osaa nauttia musiikista toisin kuin ne kiltisti istuvat.

Vierailija
14/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tajuta, jos on yksi "track" mielessä. Jos on tosifani, joka haluaa jorata, menee permannolle. TÄtä mä olen ollut mieltä aina. Miten ihmeessä mä selitän joraajalle istumakatsomossa, että sori, mulle seisominen ei ole niin helppoa kuin sulle? Vastaus olisi kuitenkin tasoa "no jos sä oikeesti fanitat, sä seisot".

sinne permannolle ei aina pääse, vaikka haluais. Kun ne liput myydään loppuun.

Vierailija
15/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne permannolle ei aina pääse, vaikka haluais. Kun ne liput myydään loppuun.

Vierailija
16/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumapaikoilla olevatkin voivat jorata JOS eivät blokkaa muiden näkyvyyttä! Esim. itse olen ollut keikalla jonne emme saaneet permantolippuja, mutta istumakatsomossa oli tilaa. Menimme kohtaan missä emme estäneet muita näkemästä ja jorasimme siellä. Jos tällaista mahdollisuutta ei olisis ollut, olisimme istuneet - paitsi jos kaikki muut olisivat seisoneet :)

Vierailija
17/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumapaikoilla olevatkin voivat jorata JOS eivät blokkaa muiden näkyvyyttä! Esim. itse olen ollut keikalla jonne emme saaneet permantolippuja, mutta istumakatsomossa oli tilaa. Menimme kohtaan missä emme estäneet muita näkemästä ja jorasimme siellä. Jos tällaista mahdollisuutta ei olisis ollut, olisimme istuneet - paitsi jos kaikki muut olisivat seisoneet :)

Hyväkäytöksinen ihminen osaa ottaa myös muut huomioon. Ja kysynpä minäkin, miksi ap koki tarvetta kertoa, että tuo huomauttaja puhui suomea murtaen? Aika sivistymätön kommentti...

Vierailija
18/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksinen ihminen osaa ottaa myös muut huomioon. Ja kysynpä minäkin, miksi ap koki tarvetta kertoa, että tuo huomauttaja puhui suomea murtaen? Aika sivistymätön kommentti...

Jos ei onnistu saamaan seisomapaikkaa,on tyydyttävä kohtaloon ja istua tai joroilla siten, että muut näkee takaa!

Sama juttu, mikä ärsyttää taas lavan edessä, että nostettaan aina joku bimbo rintsikoissa keikkumaan siihen tyrkylle, ettei takaa kukaan näe!

Vierailija
19/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaa jonottaa niit permantolippui. Tai ostat trokarilt Älä osta istumapaikkalippui, jos tiedät, et sun peffas ei siin penkis pysy. Sit jäät kotii ja katot Kylietä vaik dvdlt ja joraat omas olkkaris. piste.

Vierailija
20/39 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jortsuttaa. Piste-piste. Lukko ja avain syvimpään mereen! Eikä voi sukeltaa! XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan