G: Rakastelusta
Haluaisin kysyä teiltä arvon naiset kuinka kauan teillä menee aikaa yhteen rakastelukertaan kaikkineen (esileikit, itse yhdyntä yms.)? Jäin asiaa ihmettelemään kun sivusimme aihetta ystävieni kanssa ja heidän mielestään puoli tuntia oli pitkä aika kun taas meillä menee aina vähintään tunti. :D
Kommentit (28)
nopea = puolisen tuntia. Meillä se rakastelu on vain piste i:n päällä, kaikki muu herkuttelu on parasta sitä ennen.
Ja ollaan molemmat himokkaita, siksi ei tarvi paljon lämmitellä.
Olemme mekin himokkaita ja halukkaita mutta hidas koskettelu, suutelu ja juttelu vievät aluksi ainakin puoli tuntia.
Ei esileikkejä, sillon harvoin kun jotain on, kesto 2 min. Käytännössä: ei seksiä. Surkeeta paskaa. Terv. katkera vaimo
En ole kellosta katsonut ja sänkypuuhissa mulla katoaa ajantaju tyystin. En osaa edes arvioida.
on se että nuolenta n. 3min ja 2min pano , joskus menee PERÄTI 15min koko hommaan. Huoh en ole todellakaan tyytyväinen.
Minulle se ei ainakaan ole mikään tae hyvästä seksistä, että siihen on tuhrattu aikaa tunteja. En erityisemmin välitä pitkistä "jutusteluista ja suuteluista" jos panettaa. Hellyyttä ja jutustelua kaipaan huomattavasti harvemmin kuin rehellistä panemista.
Olemme mekin himokkaita ja halukkaita mutta hidas koskettelu, suutelu ja juttelu vievät aluksi ainakin puoli tuntia.
Sanoisin, että välillä 5 minuuttia-4 tuntia.
Joskus pitkät esileikit,joskus jälkileikit:). Joskus ihan vaan pikapano vaikka aamusuihkussa.
Ja kyllä meillä pussaillaan ja halaillaan myös muuten.
Mut joskus ihanan piiitkä ja herkkä esileikki on niin must. Ja ne jutut siinä sivussa, on puolet kiihottumista...
Riippuu niin monesta; fiilis, aika, paikka, tilanne.
koskettelulla, suukoilla, katseilla, sanoilla... itse akti sitten kestää 15min-45min, joka on tarpeeksi molemmille. Sen jälkeen vielä hellimistä ja useimmiten ihana yhteinen suihku.
Niin ja meillä ei ole vielä lapsia, eli kenenkään ei tarvitse huudella lasten edessä sekstailusta :D
En kyllä viitsisi jos kestäisi pidempään:). Pienet lämmittelyt ja sitten suoraan asiaan. Lepertelyt ja halailut erikseen. Mietin joskus, että olen kuin miehet;)
Mietin joskus, että olen kuin miehet;)
Olikohan tän ketjun 7?
Riippuu paikasta ja tilanteesta. Esim. jos pitää äkkiä naida autossa ennen kuin haetaan lapset tai pesukoneen päällä, kun ollaan "pyykillä", niin eihän siinä mene kuin muutama minuutti, että saadaan homma alta pois. Mutta saadaan me rakasteluun tuhrattua tarvittaessa ihan koko päiväkin. Jos on pitkään ollut tylsää ja tavallista seksiä eli peruspano illalla sängyssä, niin siihen menee aikaa 30-90 min.
Yhdynnän kesto n. 3 minuuttia. Mies ei kestä kovin montaa työntöä kun jo laukeaa, joten eipä ole hiki tullut niissä puuhissa.
Syynä kuulemma se kun seksiä on niin harvoin eli kerran viikossa.
Ja ollaan tosiaan kanssa himokkaita ja itsekin saan tosi nopeasti. Meillä on paljon leluja ja asuja välillä mukana ja silloin ei tosiaan tarvitse paljon muuta kuin katsoa niin jo on valmis :) Rakastellaan noin 4krt/viikossa. Mies haluasi päivittäin, mutta kun on neljä lasta tilanteita ei aina löydy ajoissa ja sit väsähtää odottamaan että lapset rauhottuu ja hiljenee. Pääsääntöisesti siis ajoittuu viikonlopun ympärille.
mutta kait keskimäärin tunti. En ole koskaan sen pahemmin katsonut kelloa =D
puoli tuntia? huhhuh, eihän siitä tule kun äkäiseksi
parhaimmillaan pitkin päivää jatkuvalla pikku flirteillä eli tunteja.
mun mielestä kans tosi lyhyt aika, et ei mikään ihme että kavereillani ei juurikaan seksihimoja ole. ;D
ap
Voisi mennä pidempäänkin, mutta aikaa on niin vähän pikkulapsiperheessä, että puoli tuntia riittää. Onneksi saan orgasmin helposti.