Mua ihan hävettää, mutta en voi sille mitään että jos näen pikku-tytön pinkissä
tyllimekossa tulee mieleen Tuksu :/
Siis jo pelkästään se että lapsi on puettu päästä varpaisiin aiheuttaa mulla oksennus reaktion ja näen jo sieluni silmin tytön parinkymmenen vuoden päähän Tuksu kopiona.
Oikeasti hävettää niin paljon että voin vain täällä sen sanoa :(
Kommentit (37)
Itselläsi ei ole tyttöä, tai jos on, hän on vielä pieni?
ja on pieni. Kauhulla odotan sitä niin kutsuttua "prinsessa"-vaihetta joka ilmeisesti tulee kaikille jossain vaiheessa??
Mua hävettää niin kamalasti. Itse olen ollut sellanen poika-tyttö aina, enkä äitini mukaan edes pienenä viihtynyt mekoissa. Voiskohan tällänen pinkki ällötys juontaa juurensa sieltä??
ap
Kun tyttösi kasvaa ja 99% varmuudella haluaa pukeutua ainakin joskus prinsessaksi, veikkaan että sydämesi sulaa. Sinä ihailet häntä ja hän on mielestäsi maailman kaunein tyttö.
t. nro 3, jolla itsellään 3 tyttöä
Kun tyttösi kasvaa ja 99% varmuudella haluaa pukeutua ainakin joskus prinsessaksi, veikkaan että sydämesi sulaa. Sinä ihailet häntä ja hän on mielestäsi maailman kaunein tyttö. t. nro 3, jolla itsellään 3 tyttöä
En vaan voi ymmärtää ihmisiä jotka pukevat lapsen päästä varpaisiin rattaita myöten pinkkiin ja vaaleanpunaiseen. Toisaalta meitähän on erilaisia. :D ap
kaksi pikkutyttöä, enkä pue heitä päästä varpaisiin pinkkiin/ vaaleanpunaiseen. En ole itse tainnut edes tuon värisiä vaatteita ostaa, mutta onhan niitä lahjaksi tullut ja paljon. Saavat pirnsessoida jos haluavat, mutta ainakaan vanhempaa (4,5v) ei ole juuri kiinnostanut. Pienempää saattaa kiinnostaa enemmän kunhan kasvaa, nyt 2v. Että lapsesta on kiinni, tykkäävät nuokin pinkistä, mutta muutkin värit käy, eikä se prinsessointi heitä hirveästi kiinnosta. Itseäni kiinnosti tosi paljon pienenä.
En tajua pelkkään vaaleanpunaiseen pukemista myöskään...ihan samalla lailla en tajuaisi pelkkään vihreään, siniseen, oranssiin, mustaan tms pukemista..
ihmeessä joku tämmösiä asioita häpee. ;D No ongelmansa kullakin.
Ap vissiin haluaa että tyttönsä on samalainen poikatyttö kuin hän itse on ollut.
tuksuja tää maa pullollaan jos kaikista tulis tuksun kopioita jotka lapsena sattu jossain vaiheessa tykkäämään vaaleanpunaisesta/pinkista ja prinsessa mekoista. :D
Kaikki inkkarit kanootissa tai kaikki muumit laaksossa?
mutta älä huoli ap, alakoulun jälkeen ei kaapissa ole ollut vaaleanpunaista, hörsellyksiä _todella_ vähän ja vaan mustaa tylliä alushameissa ;)
meillä tytöt ovat halunneet tietyssä iässä pukeutua prinsessavaatteisiin ja se sopi mulle oikein hyvin! Mielummin niin kuin että näkisin tyttöni tulevana rekkalesbona jos valita pitää.
En vaan voi ymmärtää ihmisiä jotka pukevat lapsen päästä varpaisiin rattaita myöten pinkkiin ja vaaleanpunaiseen. Toisaalta meitähän on erilaisia. :D ap
Aika harvoinhan tuollaista totaalipinkkiä edes näkee. Kyllä useimmat vanhemmat osaavat yhdistellä värejä ihan näppärästi.
Mutta lapsen kasvaessa on tärkeää huomioida myös hänen oma makunsa. Jos tyttö rakastaa vaaleanpunaista, olisi julmaa pakottaa hänet pukeutumaan ruskeaan ja oranssiin! Ja päin vastoin tietenkin.
Minulla on siis 3 tyttöä, joista yksi tykkää etenkin sinisestä väristä ja tyyliltään sporttisesta vaatetuksesta. Hameita hän ei suostu käyttämään eikä oikein vaaleanpunaistakaan. Pinkki menee kyllä.
Toinen tyttö taas rakastaa nimenomaan vaaleanpunaista ja pinkkiä. Hänellä saattaa hyvinkin olla vaaleanpunainen paita, pinkit housut ja pinkit sukat. Ja tietenkin pinkit hiuspampulat. :)
Kolmas on vielä niin pieni, ettei osaa itse valita vaatteitaan.
t. nro 3
pinkissä tylliballerinapuvussaan ja saakin näyttää. Ei tarvetta mennä ostelemaan tilalle toisenlaista mekkoa tai mikä kai paremmin aplle sopisi poikein farkkuja ja mustaa pääkallopaitaa :)
ihmeessä joku tämmösiä asioita häpee. ;D No ongelmansa kullakin. Ap vissiin haluaa että tyttönsä on samalainen poikatyttö kuin hän itse on ollut.
Mulla on ihana pieni tyttö, joka rakastaa kaikkea hörselöä, mistä taas itse en ole liiemmin välittänyt. Tosin äitini mukaan olen ollut ihan pienenä samanlainen rinsessa, en vain sitä itse muista. Mun mielestä tuo prisessaleikki on ihan söpöä ja kuuluu taatusti ikävaiheeseen. Panen vaikka pääni pantiksi, ettei tyttö enää teininä halua pinkkiä balettimekkoa päälleen ulos lähdettäessä. Ei tulisi mieleenkään lytätä tytön itsetuntoa ilmoittamalla, että äidin mielestä pinkit mekot ovat ällöjä.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia, jookos.
olla tyttömäistä eli hempeitä värejä ja rimpsuja...mä inhoan räikeitä ja poikamaisia vaatteita tytöillä.Kukin pukee lapsensa tietty miten haluaa mutta...ap taidat muuten olla aika lapsellinen vielä jos kuvittelet että kaikista 4-vuotiaista pinkistä ja blinblingistä tykkäävistä tytöistä tulee jotain Tuksuja!!!
on puettu pelkkään siniseen. Muutenkin kaikki pastelli värit aiheuttaa väristyksiä.
pinkissä tylliballerinapuvussaan ja saakin näyttää. Ei tarvetta mennä ostelemaan tilalle toisenlaista mekkoa tai mikä kai paremmin aplle sopisi poikein farkkuja ja mustaa pääkallopaitaa :)
En myöskään pidä pääkallo-liekki-örkki paidoista pojilla.
ap
meidän prinsessalle kelpaa myös esim vaalea lila ja valkoinen, siis tokikin pinkin lisäksi;)
kun kaikkea naisellista kammoksutaan eikä osata itsekään laittaa päälle mitään muuta kuin ne rumat epänaiselliset farkut ja jokin huonosti istuva paitapusero. En tarkoita että kaikkien tulis näyttää Tuksuilta mutta että edes jotain naisellista löytyis kaapista se olis ihan toivottavaa!
Ja mitä lapsiin tulee niin tytöillä saa ihan mieluusti olla tuo prinsessavaihe se kuuluu asiaan!
lasten vaatetuksessa. Mielummin pastellia kuin kirkkaan värisiä...mitäs siihen sanot?
ap