Anu Sinisalo Linnan tähdissä: kuka on lapsen isä?
Anu Sinisalo kertoi Linnan tähtien uusimmassa jaksossa ensirakkaudekseen poikansa isän. Ilmeisesti myös tämä jo edesmennyt ensirakkaus on ollut näyttelijä? Kuka hän on?
Netistä selviää, että Anu sai poikansa Aleksin jo 18-vuotiaana, jolloin seurusteli vakavasti itseään vanhemman miehen kanssa. Suhde loppui, kun Anu oli parikymppinen.
Aleksin isä kuoli muutama vuosi sitten. Kuka hän on/oli?
Kommentit (141)
Kuinka paljon vanhempi tämä lapsen isä edes oli?
"Anu seurusteli tuolloin vakavasti itseään vanhemman miehen kanssa" lukee monessa paikassa.
Itseään vanhempi mies voi tarkoittaa ikäerona mitä tahansa, aina yhdestä vuodesta kahteenkymmeneen vuoteen asti. Jos Anu oli lapsen syntymän aikaan vasta hädin tuskin täysi-ikäinen, on esim. 8-10 vuoden ikäero tuossa iässä aika iso juttu. Anu itse on syntynyt 1966. Ensirakkaus varmaan joskus 1950-luvulla. Vaikkapa esimerkkinä mainittu Inkinen oli syntynyt 1958.
Jos oikein mainitsemalla mainitaan ikäero, niin silloin se todennäköisesti on enemmän kuin muutaman vuoden. 18-vuotias on periaatteesa parikymppinen niin kuin 24-vuotiaskin.
Samoin kun joku on pohtinut, onko kyseessä edes julkisuuden henkilö. Uskoisin, että on ainakin jossain määrin tunnettu. Miksi asia muuten olisi näin vaiettu? Olisihan koko isäasia voitu kuitata kommentoimalla tyyliin "ensirakkaus nuoruudestani, mies ei ole julkisuuden henkilö"...
tummahko teatterialan moniosaaja.Myös levyttänyt.
melkein kakskytvuotta vanhempi, tummahko teatterialan moniosaaja.Myös levyttänyt.
Oletko varma? Mistä tiedät?
melkein kakskytvuotta vanhempi, tummahko teatterialan moniosaaja.Myös levyttänyt.
Oletko varma? Mistä tiedät?
Poika on kyllä ihan ruben stillerin näkönen... :(
Helge Herala? Tän ehdotuksen on ihan pakko olla kieli keskellä suuta heitetty!! XD
mut nyt mua kiinnostaa paljon enemmän se, miten kauan tällä palstalla saadaan pidettyä ketju, jossa oikeaa vastausta ei paljasteta
mutta mä en saa näkyviin kuin 99?
Nyt Anu kertoo
Jäi alku näkemättä.
kertoi olleensa liitossa 14 vuotta muusikon kanssa, kuka tämä muusikko sitten oli??
Ei todellakaan - mulle ainakin kelpais..
http://trialx.com/curetalk/wp-content/blogs.dir/7/files/2011/04/gcelebr…
Oopperalaulaja Kari Kuoppa oli hän. Anu tutustui jo 15-vuotiaana oopperan palkeilla ja rakastui hulluna. Samalla sanalla voisi luonnehtia tuota miestä. Kuopasta ei ole googlessa paljon asiaa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2012 klo 13:18"]
Ei todellakaan - mulle ainakin kelpais..
http://trialx.com/curetalk/wp-content/blogs.dir/7/files/2011/04/gcelebrities/Markku_Peltola-1.jpg
[/quote]
Kaiken maailman nekrofiilit tänne kommentoivatkin, mies ollut jo yli 4v haudassa, kun tämäkin viesti kirjoitettu.
Tarpeeksi pitkään kun möyhitte juttua, niin eiköhän isäksi kohta paljastu itse Kekkonen!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_vuonna_2009_kuolleista_henkilöistä
Merkittäviä kuolleita. Jos siis oli joku julkkis. Alhaalta saa vaihdettua kuolinvuoden. Minähän vuonna se isä on kuollu?