Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskonmakkaran pakastus???

Vierailija
22.02.2011 |

Eli siis tein keittoa ja lisäsin pakkasessa olleet sulatetut siskonmakkarat. Makkara näytti ja tuoksui ihan normaalille, mutta nyt keitossa makkaroihin ilmestyi valkoisia limaisia könttejä.

Onko siskonmakkarat voineet pilaantua, vaikka ovat olleet pakkasessa? Vai onko niiden koostumus jotenkin muuttunut pakkasessa?

Kokemuksia kaipaisin viisaammilta, kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen niitä useinkin pakastellut,eikä koostumus tai maku ole muuttunut koskaan.

Vierailija
2/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä olen niitä useinkin pakastellut,eikä koostumus tai maku ole muuttunut koskaan.

sinulla koskaan ollut siskonmakkaroissa kuvaamiani valkoisia könttejä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiseeko tai maistuuko oudolle?

kerran jätin syömättä kun olivat olleet pakkasessa puolivuotta ja maistuivatkin eltaantuneelle.tuskin ois myrkyllistä ollut,mutta possunlihaan tulee helposti eltaantunut maku.

Vierailija
4/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori sä vastasitkin ettei maistu oudolle..

Vierailija
5/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiseeko tai maistuuko oudolle?

kerran jätin syömättä kun olivat olleet pakkasessa puolivuotta ja maistuivatkin eltaantuneelle.tuskin ois myrkyllistä ollut,mutta possunlihaan tulee helposti eltaantunut maku.

ulkonäöltään vain melko kuvattavaa.. :)

ap

Vierailija
6/9 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta nostetaan, sillä itselläni kävi nyt, kuten aplla.

Pakasteesta sulatettuja siskonmakkaroita laitoin keittoon ja nyt pinnalle on ilmestynyt valkoisia, inhan näköisiä palleroita. Onko tuote pilaantunut vai ainoastaan rakenne muuttunut, onko asiasta tietäviä paikalla hoi??? Ei tuota uskalla syödä..vai uskaltaako?

Vierailija
8/9 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei kannata pakastaa. Rakenne ja näkö muuttuu.

Vierailija
9/9 |
25.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siskonmakkara on pakattu suojakaasuun, ei niitä suositella pakastettaviksi. makkara paisuu kun sitä lämmittää (kiehauttaa), kun suojakaasuun pakattu makkara jäähtyy niin makkaran rakenne on muuttunut se kutistuu jolloin sisään jäänyt rasva pursuaa ukos makkaran paloista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi