Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet juuri nyt? Entä klo 16 ja klo 21?

Vierailija
22.02.2011 |

Itse olen nyt kotona ja istun koneella. Neljän aikaan alan tekemään päivällistä ja illalla katselen telkkaria, kun lapsi on mennyt nukkumaan. Tosi hohdokasta elämää :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samallaista. Istun koneella, mies raksalla, lapset koulussa. Kohta kai tekeen ruokaa, mies käy syömässä, lähtee takasin. Lapset leikkii ja minä taas istun koneella, kunnes iltapala-aika.. Sitte kai mies tulee kotiin jo ja lapset nukkuu ja me vaan ollaan

Vierailija
2/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun nyt täs koneella kahvilla, väsyttää hirveesti ja olen turhautunut. Mies on töissä ja harrastuksissa, tulee kotiin vasta klo 12 yöllä.

Klo 16 ollaan todennäköisesti lasten kanssa tossa pihalla.

Klo 21 katselen elisasta äänittämiäni ohjelmia. Sitten menen nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lisäisin vielä noihin jokaiseen jotain..nyt sekä olen koneella, että kuuntelen korvat höröllä, jos toinen lapsista kohta herää päikkäreiltä, ettei ehdi herättää toista. Klo 16 alan myös tehdä päivällistä ja siinä samalla yritän keksiä lapsille jotain sellaista tekemistä, jossa viihtyisivät hetken, jotta saan päivällisen edes alulle ilman pikkupikkuapulaisia (niin pieniä, että ei todella ole apua) ja klo 21 todennäköisesti myös katson telkkaria, mutta lisäksi ajattelin silittää pyykkiä siinä samalla.

Vierailija
4/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 16 koneella

illalla koneella

tylsä elämä :(

Vierailija
5/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta kahvia

Klo 16 odottelen, että ruoka valmistuisi.

Klo 21 laittamassa lasta nukkumaan tai sit katsotaan koko porukka telkkaria tai olen koneella.

Lomalla ollaan pojan kanssa ja poika kipeä, joten ulos ei päästä. Eikä jaksais lähteäkään. Tylsistyttää :(

Vierailija
6/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt koneella vauva sylissä

klo 16 tekemässä ruokaa

klo 21 toivottavasti nukkumassa vauva nukkui viime yönä yhteensä 4h kolmessa pätkässä

Vierailija
7/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt koneella (lapset päiväunilla).

Klo 16 odotan, että mies tulee töistä kotiin ja lähden kauppaan ja apteekkiin.

Klo 21 istun leffassa ystäväni kanssa.

Noissa väleissä pitäisi sitten siivota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan