Onko muilla vaikeuksia kestää yltiöpositiivisia ihmisiä?
Yksi kotiäitituttavani on tällainen. Kaikki on aina niin IHANAA! Kotona on aivan mahtavaa olla, paljon mahtavampaa kuin töissä. On niin ihanaa, kun ehtii niin paljon kaikkea kivaa taaperon päiväunien aikaan. Ja yötkin tenava on nukkunut läpeensä jo vaikka kuinka kauan! Totta kai on, kun vanhemmat pitivät hänelle KAHDEN YÖN mittaisen unikoulun. Mitä, eikö jonkun toisen lapsi muka nuku?
Ja kun lapsi nukkuu, äitikin saa nukuttua ja kaikkeen jää niin hirmuisen paljon positiivista energiaa!! On mahtavaa leipoa ja laittaa ruokaa, neuloa, ommella, kirjoittaa blogia, trimmata koiraa, vetää mammakerhoa, kahvitella kavereiden kanssa, remontoida ja vaikka mitä ihanaa!! Ja iltaisin tietenkin käydään jumpassa, hiihtämässä ja uimassa.
Ennen kaikkea tässä merkkaa ASENNE. Miksi kulkea otsa kurtussa, kun voi HYMYILLÄ ja syleillä koko maailmaa? Kaikki ihmisetkin ovat niin ihania: naapurit, appivanhemmat ja kaikki muutkin! Ja jos jokin meinaa joskus mennä pieleen, niin kyllä se hyväksi kääntyy! Miksi ei kääntyisi? Tärkeintähän on olla iloinen ja nauravainen ihan aina!
Juu, tarvitseeko edes sanoa, että minun lapseni ei tosiaankaan nuku enkä jaksa väsymykseltäni harrastaa mitään? Kun nyt jotenkin kunnialla selviää päivästä toiseen, siinä ihan riittävästi tavoitetta. ap
Kommentit (7)
yli positiiviset ihmiset ovat ihania,nauttivat elämästä jota eletään vaan kerran ja ovat viisaita kun ovat oivaltaneet miten elämässä pystyy olemaan onnellinen!!!!
itse olen negatiivinen ihminen perusluonteeltani ja teen kaikkeni että minusta tulee pirteä positiivinen höhlä! ja kyllä nukun yöni,ei ole siitä kiinni. olen vaan persläpi ja vihaan sitä että kaltaisiani on 90% väestöstä!!!
Ärsyttää vain silloin
kun he mitätöivät toisten tunteita.
Negatiiviset ihmiset sen sijaan ärsyttävät aina.
Negatiivinen ihminen imee narinallaan kaiken valon ympäristöstäkin. Siksi välttelen negatiivisia ihmisiä, joiden seurassa omatkin voimat hupenee. Positiivisuus tuo iloa ja positiiviset ihmiset opettavat näkemään ympäristössä ilonaiheita. Heidän seurassaan elää täydemmin.
Aina voi valittaa päivän murheet pois, mutta lähtökohta on se, että oma asenne ratkaisee todellakin silloin, kun kyseessä on normi arki ilman vakavaa kriisiä.
ei teennäistä. Negatiivisuus ja valittaminen väsyttää.
yltiöpositiivinen vaan ihan tavallinen ihminen jolla asiat ok ja joka saa nukuttua. Normaaliin elämään kuuluu koiran trimmaukset, harrastukset ja ystävät. On ihan eri asia olla onnellinen omasta elämästään (mitä ap:n kaveri on) kuin arvostella toisten elämää ja pitää omaansa ylivertaisena (ja tällaist mielikuvaa minä en ainakaan saanut aloittajan tekstistä).
Mä luulen että kunhan ap:kin saa joskus riittävästi unta, hän lakkaa ottamasta muiden asiat liian henkilökohtaisesti ja ärsyyntymästä pikkuasioista.
on muuten ärsyttävän imelän kuuloinen ihminen ketä kuvasit!
kun he mitätöivät toisten tunteita. Positiivisuus on viisautta, mutta joskus se ei ole aitoa. Se on syy pitää itseään toisen yläpuolella ja vähätellä toisen negatiivisia tunteita (ja omia).