Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Akateeminen!!! Vastaa näihin kyllä tai ei:

Vierailija
22.02.2011 |

1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse?

2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta?

3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni?

4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö?

5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia?

5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä?

6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi?

7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen?

8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)?

9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria?

10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Osaatko vaihtaa talvirenkaat itse? En, mutta akateeminen mieheni vaihtaa ne itse, samoin korjaa kaikki moottoripyörämme itse.

2. Käytötkä julkisesti paljon sivistyssanoja joita muut eivät ymmärrä, ja koet sitten paremmuutta? En käytä sivistyssanoja sellaisten ihmisten seurassa, joiden kielenkäyttöön ne eivät kuulu.

3. Onko sinulla hiljainen ja piipittävä ääni? Ei ole, vaan aika kova. Yritän hiljentää.

4. Oletko kasvissyöjä-luomuhörhö? Olen kasvissyöjä ja suosin luomua, mutten ole hörhö.

5. Kuunteletko pelkkää klassista musiikkia? En. Tykkään kyllä siitäkin, mutta kuuntelen klassista aika vähän.

5. Pidätkö ammatillista koulutusta tyhjänpäiväisenä? En.

6. Oletko pihtari tai frigidi parisuhteessasi? En.

7. Oletko lyhythiuksinen ja silmälasipäinen? En kumpaakaan.

8. Kehuskeletko julkisesti katsovasi vain uutisia ja laatudokkareita (ja ehkä jotain BBC:n sarjoja, mutta salaa katsot Salkkareita ja BB:tä)? Meillä ei ole telkkaria, joten katson sarjoja DVD:ltä (suosikkejani ovat Kylmä rinki, Täydelliset naiset, Monty Python, Kyllä Jeeves hoitaa...) sekä dokumentteja ja ajankohtaisohjelmia Areenasta. Salkkarit ovat niin vihoviimeistä paskaa, etten todellakaan katso, BB:tä olen joskus katsonut, mutten käsitä, miksi sitä pitäisi salailla.

9. Halveksitko ns. duunarikulttuuria? Mä luulen, että sä olet keksinyt tuon käsitteen itse.

10. Tiedätkö mitä "duunarikulttuuri" tarkoittaa? Ks. ed. vastaus.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla