Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kanssa hissittömässä kerrostalossa?

Vierailija
22.02.2011 |

Kuinka olette pärjänneet vauvan/taaperon kanssa hissittömässä talossa?

Meillä todella mukava asunto 3.kerroksessa ja ei yhtään huvittaisi alkaa asuntokaupoille, koska tilaa löytyy ja viihdytään tässä.

Kaikki sukulaiset tuntui olettavan, että nyt kun olen raskaana, me muutetaan tästä pois.

Onko se oikeasti mahdotonta pärjätä? Kyllähän sitä nytkin on kannettu ylös alas, tavaraa, huonekaluja, ostoksia, kissan ruokaa ja hiekkaa jne. Onko se lapsen kantaminen sitten jotenkin vaikeampaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kolmannen kerroksen asuntoon. Ei hissiä, ei varastoja pyörille. Jotkut säilyttävät polkupyöriään portaikon viereen jäävässä pienessä nurkassa, joten siihen ei rattaat mahdu.

Minulla on yhdet pienet ja kevyet rattaat kotona, saan ne toisessa kädessä ja lapsen kannettua toisella kädellä kupeella.

Auton paksissa on isommat rattaat. Portaiden alla on pulkka. Riippuu kelistä ja tarpeesta millä mennään. Isompia rattaita en kuitenkaan kävisi ylös kantamaan.

Lapsi osaa jo kävellä portaissa mutta ei välttämättä jaksa ja tarvitsee vielä varmistuksen, ikää 2v. Ihan hyvin on mennyt vaikka yksin kaiken hoidankin, joskus on sisko auttamassa kauppareissuilla, ja silloin kaikki vasta helpolta tuntuukin. Meillä on kyllä parveke mutta lapsi ei ole koskaan parvekkeella nukkunut.

Vierailija
22/25 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän kolmannen kerroksen asuntoon. Ei hissiä, ei varastoja pyörille. Jotkut säilyttävät polkupyöriään portaikon viereen jäävässä pienessä nurkassa, joten siihen ei rattaat mahdu.

Minulla on yhdet pienet ja kevyet rattaat kotona, saan ne toisessa kädessä ja lapsen kannettua toisella kädellä kupeella.

Auton paksissa on isommat rattaat. Portaiden alla on pulkka. Riippuu kelistä ja tarpeesta millä mennään. Isompia rattaita en kuitenkaan kävisi ylös kantamaan.

Lapsi osaa jo kävellä portaissa mutta ei välttämättä jaksa ja tarvitsee vielä varmistuksen, ikää 2v. Ihan hyvin on mennyt vaikka yksin kaiken hoidankin, joskus on sisko auttamassa kauppareissuilla, ja silloin kaikki vasta helpolta tuntuukin. Meillä on kyllä parveke mutta lapsi ei ole koskaan parvekkeella nukkunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin (olenkohaan jotenkin erikoisen taitava) saan vietyä vaunut rapuissa ylös ja alas niin, että vauva nukkuu niissä sen aikaa.

Meitä on pienempiäkin, ja vaikka voimaa riittäisikin, ulottuvuus on niin huono, etten yltä kantamaan meidän vaunuja portaissa niin, ettei a) vauva voisi pudota/luisua tai b) kompastuisi niihin.

t. 158cm

Kuka hullu niitä vaunuja kantaisi? Onkohan sulla ainoastaan yksi lapsi? Mulla niitä on 4 ja käytän maalaisjärkeä toisinaan.

Vierailija
24/25 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavat asuvat 6:nnessa kerroksessa ilman hissiä ja ovat ihan hyvin pärjänneet. Lapsi on nyt vuotias ja miettivät seuraavaa samaan asuntoon.

Vierailija
25/25 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin (olenkohaan jotenkin erikoisen taitava) saan vietyä vaunut rapuissa ylös ja alas niin, että vauva nukkuu niissä sen aikaa.

Meitä on pienempiäkin, ja vaikka voimaa riittäisikin, ulottuvuus on niin huono, etten yltä kantamaan meidän vaunuja portaissa niin, ettei a) vauva voisi pudota/luisua tai b) kompastuisi niihin.

t. 158cm

Kuka hullu niitä vaunuja kantaisi? Onkohan sulla ainoastaan yksi lapsi? Mulla niitä on 4 ja käytän maalaisjärkeä toisinaan.

jos "raahat" ne rappusia ylös ja alas niin runko voi katketa ja sen jälkeen saattaa vauva olla pipinä vähän aikaa. Että se siitä maalaisjärjestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän