Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinua luultu koskaan lesboksi?

Vierailija
22.02.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän kaverin vaimo ehdotteli mulle seksiä.

Monet homot on väittäny mua lesboksi.

Itse en tiedä lesbo olevani, olen mielestäni 100% hetero.

Vierailija
2/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoi mua sillä silmällä. Se oli hauska hetki. En reagoinut siihen mitenkään kun en ole lesbo, mutta olin imarreltu siinä missä miehenkin huomiosta. Toivottavasti hänelle ei jäänyt paha mieli tms. Olin siis niin kuin en olisi huomannut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luulivat, jopa omat sukulaiseni kyselivät minulta olenko lesbo. No puheet tietysti loppuivat kun aloin seurustella pojan kanssa.

Pelasin täysi-ikäiseksi poikamaisia lajeja ja pukeuduin paljon verkkareihin.

Vierailija
4/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tyttöporukalla baarissa ja antaa pakit miehelle, ensimmäinen oletus on, että täytyy olla lesbo. Ei kai sitä nyt muuten voi pakkeja antaa... Hoh hoijaa!

Vierailija
5/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tyttöporukalla baarissa ja antaa pakit miehelle, ensimmäinen oletus on, että täytyy olla lesbo. Ei kai sitä nyt muuten voi pakkeja antaa... Hoh hoijaa!

Niin tuttua! Huoh! Jos et ole huomaavinasi avointa flirttiä ja yritystä ja käyttäydyt välinpitämättömästi keskittyen tyttöporukan seuraan katkeraa kommenttia on kuultu "vittu, lesbo" vika ei voi siis olla miehessä, tai sitten syynä, että on varattu! :)))

Vierailija
6/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran homobaarissa, joten se oli aika odotettavissa. Kerran taas ihan tavallisessa baarissa. Se oli aika yllättävä tilanne. Toki olin otettu, mutta tuntui ikävältä toisen puolesta. Onhan se vähän sellainen kasvojen menetys -tilanne kuitenkin.

t. Hoikka, pienikokoinen, pitkähiuksinen nainen, joka käyttää jopa meikkiä

Vierailija
7/7 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka monta kertaa. Esim. siksi, että olen ollut useampaan otteeseen kalju.