Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako lasta haluasit?

Vierailija
21.02.2011 |

Minä haluaisi vielä tämän neidin lisäksi kolme tai neljä. Mies haluaa yhden tai kaksi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt neljäs tulossa rv10.

Vierailija
22/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt eka tulossa, ja tämän lisäksi tulee vielä toivottavasti yksi. Se riittää. Ei ole meidän tuloilla varaa enempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka monta, mut en unelmissanikaan kuvittele, että jaksaisin kunnolla hoitaa enemmän kuin kaksi. :) Vauvat on ihania ja vaikka toinen lapsi synty ihan piakkoin ja raskausaika oli raskas, olen jo valmiiksi haikea että tässä sitä ollaan viimeistä kertaa elämässä näitä vaiheita.

Vierailija
24/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi. Nyt raskaana ja kriisi iskee, jos tämä on poika.

Vierailija
25/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta ja nyt on kaksi ja näihin tyydyn :) Vaikka salaa haaveilen siitä kolmannesta!

Vierailija
26/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä on kaksi. Kolmannesta on ollut miehen kanssa puhetta, neljään mies tuskin lämpenee...

Vierailija
27/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yksi. Toivottavasti toinen suodaan piakkoin..kesän jälkeen voisi lopettaa harjoittelun ja alkaa tekemään;) *vitsi*

Vierailija
28/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 4 tai 5 lasta. Ensimmäistä on nyt yritetty tehdä 3,5 vuotta!

Vierailija
29/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän ne ole siinä, kun täytän 42 v kohta.

Tosin ehkäisyasiat ei ole oikein kondiksessa, joten tiedä sitten...

Vierailija
30/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin vielä neljännen, jos olisi varaa ostaa isompi talo ja auto. Pienin on nyt 4kk ja on aivan supersuloinen, meinaa väkisinkin uusi vauvakuume iskeä...

Vierailija
31/31 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukumäärää en miettinyt ollenkaan silloin. Sitten syntyi esikoinen, ja sen vauvavuoden jälkeen olin sitä mieltä, ettei enää yhtään ikinä. Sitten muuttui mieli, halusin toisen, ja vielä kolmannenkin, mutta mies oli sitä mieltä, että kahdessa on tarpeeksi. Minä tuskailin ja mietin, miten voin tyytyä kahteen kun haluaisin enemmän, mutta lopulta se alkoi tuntua hyvältä ajatukselta, enkä ole enää aikoihin haikaillut suuremmasta lapsiluvusta. Nyt sitten mies keksi, että "kyllä se kolmas olis kiva"... tätä vääntöä meillä varmaan käydään kunnes mulla alkaa vaihdevuodet.

No, käytännössä jos ajattelen, niin kolme olisi sellainen max. määrä. Voisimme asua edelleen tässä asunnossa (isompi olisi tietysti parempi, mutta niitä ei tässä lähialueilla juuri ole tarjolla) ja muutenkin voisimme elää sellaista elämää kuin haluamme. Perheellämme ei ole autoa, eikä sitä ole tulossakaan, emme asu omakotitalossa emmekä aio sellaista hankkiakaan. Kolmen lapsen kanssa voisimme asua vielä hyvän kokoisessa, suht edullisessa kerrostaloasunnossa ja julkisen liikenteen käyttö on suht helppoa niin arkena kuin reissussakin. Neljän tai useamman kanssa menisi sitten asumiskuviot uusiksi, pitäisi ostaa hervottoman hintainen asunto ja melkeinpä hankkia se auto, koska muuten voisi vaikka tilata kaupungilta oman bussivuoron ja varata aina reissussa junavaunun omaan käyttöön. No, jos enemmän kuin kolme olisi tulossa ehkäisystä huolimatta, aborttia en tekisi, joten katsotaan miten käy.