Miltä kuulostaa, kun vaimo pääsee miehen työn puolesta
ulkomaanmatkoille, shoppailemaan (annetaan siis ihan rahaa millä shoppailla), erilaisiin tapahtumiin ja illanviettoihin?
Kommentit (26)
kallimpiin pippaloihin, matoista puhumattakaan. Ja lahojajin joutuu lähettelee takaisin. Ainoastaan jonkun halvan punkkupullon (kotiviini-tasoista), suklaarasian ja jonkun permantopaikan oopperaan olen saanut vastaanottaa. Pöh.
makseta oikeasti itse, vaan lentopisteillä..
mutta minun lento maksetaan itse, eikä tietenkään firma anna mitään käteistä shoppailurahaa. Ihmettelen kyllä, missä yrityksessä ois jokin käteiskassa?? Toinen vaihtoehto on, että ostetaan miehen luottokortilla ja se saadaan ujutettu firman laskutukseen, mutta jotain lingerie-ostoksia luulis olevan vaikea hyväksyä tosta vaan..
Kuulostaa siltä, että joku on kovasti kateellinen.Tämä palsta on masentava.
siitäkö, että herra ja rouvaa voi odottaa ikävät seuraamukset. Kannattaa pitää terve järki päässä ja pysyä kohtuudessa. Tämän kommentin heittäjä ei ilmeisesti seuraa talousuutisia vaan enemmänkin viihdeuutisia.
mieleen, että ap on kateellinen asiasta. Ellei sitten halunnut mielipidettä täältä omille touhuilleen....
jos vaimon kuluja laitetaan firman edustuskuluihin tms...
Sitä paitsi vaimon työn pitäisi sitten olla sellaista, että voi ottaa lomaa milloin vaan, lyhyelläkin varoitusajalla.
Ja ei, en ole kateellinen :) oman työni puolesta matkustan jonkin verran, siihenkin väsyy, lentokentillä pitkät ajat jne...
tikahtuu kateuteensa ja niiltä on koko viikko pilalla.