Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monella on roskis vessassa? Mitä sinne laitetaan?

Vierailija
29.01.2011 |

Ymmärrän, että työpaikoilla, tavarataloissa ja ravintoloissa on roskis vessassa. Sinne voidaan laittaa esim. terveyssiteet.

Laitatteko te siis siteet kotonakin roskikseen? Yök. Haisevat siellä? Laitatteko vauvojen vaippoja?

Meillä viedään kaikki roskat roskikseen muualle, ettei ole montaa roskista tyhjennettävänä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjennetään keittiön roskikseen vähintään 2 kertaa viikossa. siinä on kansi eikä se kyllä mitään haise. aika likaista touhua röudata niitä siteitä tms. keittiöön. Mieluummin ihan pöntöllä istuen laittaa roskiin ja näin selviää yhdellä käsien pesulla...

Ihme kysymys...

Vierailija
2/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhät saippuapullot ja semmoiset, ei ne haise ja tyhjennetään vessan roskistakin usein, vieraillekin kiva, että vessassa on roskis, vaipoille on vaipparoskis erikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa roskis, toisessa ei. Roskista käytetään tosi vähän, koska mä en käytä enää kertakäyttöisiä kuukautissuojia. Ennen käytin - tamponeja - joten mulla oli aina vessassa roskis. En tiedä haisiko, mulla ei ollut tapana haistella sitä.

En laitan vauvojen vaippoja vessan- tai muuhunkaan roskikseen, koska meillä käytetään kestoja.

Vierailija
4/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan roskikseen laitan siteet, tamponit, kasvovanulaput, pumpulipuikot, piilarihärpäkkeet, ym. Tyhjennän menkkojen aikaan usein, joten ei kerkee haista! minusta on kohteliasta että on vessassa roskis jos tulee vieraita jotka sitä tarttee.

Vierailija
5/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskis on ihan ehdoton vessassa siteille, pikkarinsuojille, tyhjentyneille purnukoille, topzeille, vessapaperirullan hylsyille jnejne.

Vierailija
6/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää laittaa ne kleenexit ja qtipit, ettei tarvitse heittää lattialle ;)

Vierailija
7/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laitan sinne tamponit, nenäliinat ja muut roskat, mitä wc:ssä sattuu tulemaan. Ja ei ole iso vaiva tyhjentää useampaa roskista. Meillä on kylppärissäkin roskis, missä on vaipat ym.

Vierailija
8/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä sattuu samassa tilassa olemaan kylppäri, jossa meillä on pyykkitorni. Kun käytetään kuivausrumpua tyhjennämme siitä tulevat nukat roskikseen. Myös kun puhdistamme korvat niin topsit heitetään siihen samaiseen roskikseen. Sekä tyhjät shampoo ja hoitoaine purkit menevät kyseiseen roskikseen :)

Mutta kaikki terveyssiteet ja vaipat menevät ihan normi roskikseen.

Vierailija
9/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"laitatteko siteet kotonakin roskikseen? yök" -kommentilla?

LAitatko itse ne vessanpönttöön? Vai viet suoraan ulos? En oikein keksi itse mikä olisi yököttävämpää tapaa säilöä käytettyjä terveyssiteitä kuin esim. keittiönroskiksessa, jossa harvoin on edes kovin tiivistä kantta ainakaan! Muutenkin kiva kulkea jonkun verisen rätin kanssa vessasta keittiöön.

Vierailija
10/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin kiva kantaa käytettyjä siteitä ja tamponinhylsyjä taskussa...

Vierailija
11/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä joilla veskissä ei ole roskista.

Ei teinit tykkäisi ravata keittiöön tuomaan käytettyjä siteitään.

Meikatessaan tulee pumpulipuikkoja ja kasvopapereita ja nekin laitetaan meillä roskiin ei wc-pönttöön.

Vierailija
12/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on pieni vauva, olen harkinnut poljettavan roskiksen hankkimista vessa, kun vaipat saisi sinne hoitoalustan lähelle pois keittiön roskiksesta hajuamasta.

Vierailija
13/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt hammaslangat, meikinpuhdistuslaput, käytetyt nenäliinat, purkat, laastarit - kiikuttaako ap ne kaikki keittiön roskikseen?!?

Äläkä vaan sano, että heität ne vessanpönttöön!

Vierailija
14/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sisältämän tavaran vuoksi, ap varmaan voisi kertoa missä hän itse jemmaa näitä haisevia roskia.

Vierailija
15/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä vain pikkuhousunsuojia (ei kuukautisia, kiitos hormonikierukan). Pumpulit, topsy-puikot, hammaslangat, tyhjät hammastahnatuubit, purkkien suojakelmut, purkat. No, kaikenlaista roskaa.

Roskis ei ole suuri, joten joutuu tyhjentämään usein. Siinä on myös kansi.

Eikä ne kuukautissiteetkään siellä aikoinaan haisseet. Käärin ne rullalle ja laitoin sen muovikääreen sisälle (sellaisia yksittäispakatuja siteitä)

Vierailija
16/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt hammaslangat, meikinpuhdistuslaput, käytetyt nenäliinat, purkat, laastarit - kiikuttaako ap ne kaikki keittiön roskikseen?!?

Äläkä vaan sano, että heität ne vessanpönttöön!

oli juuri se, että ap ei säilytä vessaroskia missään, vaan vetää ne vessasta alas. Uskomatonta toimintaa. Jo 30 vuotta sitten tiedettiin, ettei pönttöön saa laittaa esim pumpulipuikkoja.

Vierailija
17/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessassa roskista (on ollut ennen), mutta ei mulla myös tule vessassa mitenkään erityisesti roskaa. Meikinpuhdistuslappuja tai hammaslankaa en käytä, käytettyjä nenäliinoja en pane roskikseen vaan pesukoneeseen, purkkaa en yleensä syö vessassa, enkä laastarejakaan käytä niin usein, että niitä varten tarvitsisin vessanroskiksen.

Ei mua myöskään haittaa tai ällötä toisten roskikset.

Vierailija
18/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne menee just vanut kasvojenpuhdistuksen jälkeen, vanupuikot, tyhjät vessapaperirullat, piilarit ja niiden kennot, tyhjät rasvapurkit ja hammastahnatuubit, siteet...

Olisi kyllä todella noloa olla kyläpaikassa menkkojen aikaan jos vessassa ei ois roskista! Ja vielä jos housuissa ei ois taskuja niin hei ois tosi kiva kannella siteitä käsissä pitkin kämppää!

Vierailija
19/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteitä ja tamponeja mä en tarvitse, mutta silloin harvoin, kun käytän pikkuhousunsuojia, laitan ne sinne.

Muutoin sinne menee päivittäin kaksi vanulappua (aamu- ja iltapesulta), vanupuikkoja, joskus vessapaperia, jolla olen putsannut silmämeikit, sekä hammaslankaimen vaihtopäitä. Joskus myös tyhjiä sampoo- ja hoitoainepulloja.

Ja miten joku voi olla käyttämättä hammaslankaa? Hyi saasta!!!

Vierailija
20/47 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sinne laitetaan tyhjät wc-rullat, tyhjät hammastahnaputkot, käytetyt korvapuikot, kuukautissiteet....

jos on kuukautiset niin se täyttyy kyllä 2 päivässä joten tulee tyhjennettyä usein eikä haise.