Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naistenklinikka, kättäri vai jorvi?

Vierailija
21.02.2011 |

Mihin menette synnyttämään? Minkälaisia kokemuksia edellä mainituista sairaaloista? Itse synnytuin esikoisen kättärillä, mistä huonot kokemukset.. nyt ajattelin naistenklinikkaa..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pahaa sanottavaa kyseisestä sairaalasta. Jos kolmannen vielä pykäisin, niin siellä synnyttyäisin senkin.

Vierailija
2/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kokemukseni NKL:lta. Sen voin sanoa että sinne on tullut luonnonmukaisuutta menoon mukaan sitten vuosituhannen alun. Mutta jos huonot kokemuksesi olivat Kättäriltä, ehkäpä saat naikkarilta enemmän sitä mitä haet. Ainakin sieltä saa kuulemma nk. lääketieteellistä tukea paremmin; kättärillä kun vaan luotetaan luontoäitiin.. vähän karrikoiden mut kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä synnytyin esikoiseni kättärillä, ja myös todella huonot kokemukset.

Olen ajatellut, että seuraavan synnyttäisin naistenklinikalla.

Tosin, nyt kun pikkuhiljaa olen päässyt yli traumaattisesta synnytyksestä, olen harkinnut, että menisin kuitenkin kättärille. Siellä he kuitenkin näkevät tietoni ja mahdollisesti voisin päästä raskausaikana juttelemaan juuri sen kätilön kanssa, joka esikoisen synnytystä hoiti.

En tosiaan vielä tiedä kumpaan menisin, eikä tällä kiirekkään ole, kun en ole raskaanakaan. :)

Mutta siis ajattelin sinunkin kannaltasi, olisiko kuitenkin kättäri hyvä, jotta pääsisit juttelemaan sinne edellisestä synnytyksestäsi?

Olen kuitenkin kuullut kättäristä paljon hyvääkin, ei se läpeensä p*ska paikka varmasti ole.

Vierailija
4/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmilta kerroilta on hyvää ja huonoa sanottavaa. Mutta jos vielä kolmas tulisi niin valitsisin Naistenkliniikan koska siinä on lastensairaala vieressä jos jotain sattuu lapselle.

Vierailija
5/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti valitsisin Naistenklinikan. Kättärillä jotenkin melkoinen yhden asian liike ja ei sellaista ammattitaitoa kuin NKl. NKL aika ankeat puitteet, kun on vanha,mutta ammattitaitoa löytyy.

Vierailija
6/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestä se oli oikein kiva paikka. Vaikka mun piti olla ihan normaali tapaus, niin sektioon lopulta päädyttiin ja lapsi joutui lastensairaalaan, ja sitten valvontaosastolel ( sinne alas, nimeä en nyt muista). Lapsi ja minä saatiin loistavaa hoitoa, ja mua pidettiin ajan taslla hyvin ja sain myös henkistä hoitoa. Onneksi kakki oli lopulta hyvin:-)

Vierailija
7/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vain Kättäristä parin vuoden takaa. Ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa! Tosin aika paljonhan on merkitystä sillä, kuinka hyvin kemiat kohtaa henkilökunnan kanssa... Ja sihen tuskin on paikalla mitään merkitystä :/

Vierailija
8/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinne menisin ehdottomasti jos tarve tulisi... Eka synnytys oli kamalan traumaattinen mutta kävin sen läpi synnytyksessä auttaneen kätilön kanssa... sain kyllä loistavaa hoitoa ja apua.

Vierailija
9/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus vietti ensimmäisen elinviikkonsa VVY:ssä ja häntä käytettiin maanalaista tunnelia pitkin happipullon kera Lastenklinikan puolella pään ultraäänikuvauksissa. Eli asiantunteva apu lähellä.

Vierailija
10/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut ihan tyytyväinen, paitsi tokalla kerralla epiduraalin saaminen kesti ja kesti lääkärin ja kätilöiden vuoronvaihtojen takia. Kätilöt ovat olleet joka kerta mukavia ja hoito asiallista. Synnytykseni ovat menneet hyvin eikä mitään erikoista ole tarvittu. Kolmannen lapsen kanssa olin synnytyksen jälkeen jopa 1,5 vuorokautta sairaalassa, kun voimme molemmat hyvin eikä kukaan ollut kiinnostunut meistä muuta kuin pakollisten kierrosten yhteydessä. Perhehuonetta emme saaneet, vaikka olisimme sellaisen tahtoneet, kun isommat lapsetkin olivat mummolassa.

Nyt menen synnyttämään neljännen Naistenklinikalle. Syynä on se, että meiltä on sinne lyhyempi matka, joten minulla on helpompi käydä siellä mahdollisissa kontolleissa ja miehelläni kätevämpi tulla siellä käymään, kun emme mitään perhehuonetta ole ottamassa.

Vierailija
11/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdottomasti menen sinne jos vielä joskus aion synnyttää :) Henkilökunta on mukavaa eikä mulla ainakaan oo mitenkään pihtailtu puudutusten kanssa tai muuta vastaavaa. Ei siis mitään negatiivista sanottavaa siitä paikasta :)

Vierailija
12/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pelkkää hyvää sanottavaa. Kaikki "toiveet" toteutettu ja kätilöt ovat olleet mukavia ja osa aivan ihania. Puudutukset olen saanut nopeasti ja muutenkin homma on toiminut. Omia mielipiteitä on kysytty joka kerta ja omia toiveita.

Vierailija
13/13 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti sinne menen uudestaan jos lapsia tulee lisää. henkilökunta oli loistava. hyviä muistoja!! palvelu taso 10