Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kiinteistövälittäjät.

Vierailija
21.02.2011 |

Pyysimme neljästä firmasta "ilmaista arviointia" koska olimme aikeissa myydä. Mutta koska elämä heittelee, emme vielä myydäkään vaan odotamme nyt tässä miten tässä käy.

Olimme jo valinneet yhden niistä neljästä, jolle ilmoitimme asiasta. Kaikille muille kolmelle ilmoitimme ettei valinta osunut heihin kun ottivat itse yhteyttä "miettimisajan" jälkeen. Yksi näistä kolmesta rupesi sitten kyselemään tiukaan sävyyn, että mikä teksi sen ettemme valinneet häntä. Kerroin, että saimme paremman tarjouksen jne. Kertoi, että hän antaa nyt suoraan tarjouksen joka on niin ja niin paljon ja on voimassa 2 viikkoa. Oli muutenkiin jo käynnillä erittäin päällekäyvä ja piti tunnin myyntipuheen kuinka hyvin heillä hoidetaan asiat jne jne... Hän lupasi soittaa kahden viikon jälkeen ja niin teki. Emme hyväksyneet tarjousta. Suutahti hieman ja sanoi, että soittaa muutaman kuukauden päästä uudelleen "jospa se mieli muuttuisi". Ei muuttunut ja siinä vaiheessa olimme jo päättäneet pistää koko myyntihomman jäihin. Tämä ilmoitin selkeästi tälle välittäjälle ja sanoin etten tiedä koska on ajankohtainen. Kerroin myös ottavani yhteyttä "jos tarvetta on". Taas soitteli viime viikolla ja tivasi koska olemme myymässä.

Ärsyttävää sanon minä. Nyt onneksi pistin sen tyypin numeron puhelimeen muistiin nimellä "älä vastaa". Tällaisella tivaamisella ei minua ainakaan saada asiakkaaksi, erittäin luotaantyvöntävä vaikutua.... Suorastaan erittäin ärsyttävä tyyli. Taitaa jätkällä olla rahapuha kun pitää väkipakolla saada myyntiä aikaiseksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin essimies asemassa olevalle. Kerot asiallisesti etää liian päällekäyvä välittäjä on vienyt luottamuksen koko firmaan ja kyseistä lafkaa ette palveluksineen tule koskaan käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi