Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin, että vaaka näyttää 6 kg vähemmän ensi viikon perjantaina.

Vierailija
21.02.2011 |

Tällä hetkellä vaaka näyttää 76,6 kg ja keinoja kaihtamatta tiputan painoani.

Mitäs luulette onnistuuko?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka mitä voit säätää ja säädä se näyttämään 4 kiloa vähemmän- realistista on saada viikossa pois 2 kiloa nestettä- hirveällä rääkillä- mut se tulee heti takaisin- etkä ole oikeasti laihtunut yhtään. Viikossa voi pysyvästä laihtua max 1kg- ja tosi tiukka saa olla.

3 vuotta sitten paastosin 7 päivää, muutama salaattipäivä molemmin puolin paastoa. 65 kg -> 58kg, eli 7 kiloa jäi sille tielleen, eikä tähän päivään mennessä ole takaisin tullut. Että näin.

Kukaan ei voi laihtua pysyvästi kiloa päivässä.

Vierailija
22/26 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin 73kg vuoden vaihteessa ja nyt painan 70kg. Ja juman kekka olen yrittänyt laihduttaa, 1500-1900kcal kuluttanut viikossa liikunnalla, syönyt kevyesti, ei alkoholia, ei herkkuja, juonut vettä, syönyt rasvan polttajaa ...

2kk ja -3kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tahdilla ei oikeasti laihtua voi.

Vierailija
24/26 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onnistut. Itse pudotin (tästä on jo parikymmentä vuotta aikaa) 14 päivän paastolla 9 kg. Enkä ollut mikään ylipainoinen , 66 kg lähtö.

Vierailija
25/26 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla tahdilla ei oikeasti laihtua voi.

Mutta hei ... yksinkertaista matematiikkaa... kilo nestettä painaa ihan yhtä paljon kuin kilo läskiä :)

Vierailija
26/26 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onnistut. Itse pudotin (tästä on jo parikymmentä vuotta aikaa) 14 päivän paastolla 9 kg. Enkä ollut mikään ylipainoinen , 66 kg lähtö.

katsokaapas milloin ketju on aloitettu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme