Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olit tälläytynyt kun tapasit miehesi eka kertaa?

Vierailija
21.02.2011 |

Minä lähdin ihan extempore pitsalta parin tuttavan kanssa 30 km päähän baariin. Minulla oli siis ihan arkitamineet päällä, farkut ja tavallinen paita. Ja meikkinä tasan ripsiväri, hiukset olin tainnut kammata =)

Tapasin miehen satunnaisesti muutamia kertoja tämänkin jälkeen ennen kuin päädyimme pysyvästi yhteen. Näillä kerroilla olin kuitenkin enemmän edustuskunnossa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olin yltä päältä hikinen ja punainen ja päällä oli muistaakseni farkut ja t-paita. Olen ammatiltani kokki, joten jokainen voi kuvitella sen rasvankäryn ja olemuksen 8h työpäivän jälkeen...

Vierailija
2/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköset päällä. Bilemeikki ja muu.

Tapasimme ravintolassa. Menin vain ystäväni kanssa iltaa istumaan ja siellä se unelmien prinssi oli.

Ei en hakenut ketään. Näin vain kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavattiin yhteisten kavereiden luona mihin molemmat oltiin tultu auttamaan jossain talkootyössä

Vierailija
4/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukat kulutetut farkut ja korkosaappaat. Pitkät hiukset auki ja silmissä smokey eye-varjostukset. Mieheni meinasi kuulemma pudottaa silmät päästään, kun näki minut :)

Vierailija
5/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli joku tavallinen päivä kun ekan kerran tapsimme. Hengailtiin samassa porukassa. Minä silloin vielä edellisen poikaystävän kanssa.

Vierailija
6/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä villatakki, farkut ja tennarit.

Vierailija
7/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olin itse silloin joku 5v. ja mies seitsemän vuotta vanhempi =D

Vierailija
8/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan yksi perjantai-ilta työviikon päälle, kun aika myöhään vielä ajattelin lähipubissa käydä yksillä ja katsomassa, ketä tuttuja on liikenteessä. Tuumasta toimeen, eli ei suuria laittamisia. Farkut, teepaita, jakku (oli viileähkö kevätilta), aika lailla suihkunraikas naama. Kävelin tiskille, huomasin 2 miestä tiskin toisessa päässä. Noin 5 min kuluttua toinen lähti kotiinsa ja toinen tuli juttelemaan. Ja siinä se sitten olikin...

Vierailija
9/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaatteissa, oli tavallaan sellainen vartijan asu.:)

Vierailija
10/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pelipaita, pelisortsit, nappulat kädessä ja tursusin hikeä. Tukka levis ja naamalla oli verinaarmuja kun törmäilin vastustajan toppariin. Kaiken kaikkiaan varmaan karmean näkönen ja hajuinen.

Vierailija
11/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukavaan flanellipaitaan :D Mut revittiin kotibileisiin kotisohvalta eikä varoaikaa annettu yhtään...siellä sitten odotti minun unelmieni mies, ei kyl kumpikaan tiedetty sillon vielä asiasta :D

Vierailija
12/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toimistotyöläisellä musta jakku ja housut. jakun alla taisi olla fuksian punainen toppi ja jalassa mustat korkkarit. NOrmaali päivämeikki. Treffattiin Fazerin kahvilassa Mikonkadulla töiden jälkeen yhtenä perjantaina _kauan_ sitten

Vierailija
13/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen olin ihan varma että en koskaan tapaisi miestä enää koskaan, mies ajatteli samoin. seuraavalla kerralla mulla oli tullu pissat housuun (!) mutta sillä ei sitten ollutkaan merkitystä.. :D

Vierailija
14/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkkusortsit ja t-paita

Vierailija
15/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon oli yhtä kylmät ilmat kuin nyt.

Vierailija
16/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkoisiin capreihin ja johonkin mustaan T-paitaan. Meikit oli vähän valahtaneet, kun olin ollut yhden bändin keikalla kun oli kuuma. Tavattiin tuon keikan jälkeen baarin terassilla.

Vierailija
17/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pillifarkut ja musta nahkatakki, meikit ja tupeerattu fleda, tämä tapahtui 90-luvun alkupuolella

Vierailija
18/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Lacosten vaaleanpunainen pikee-paita, kivipestyt vaaleat Levikset ja purkkarit. Kääk!

Ja hiukset "ihanan" kiharat ja pöyhkeät.

Tapaaminen sijoittuu Kappelin terassille, ja vielä vaan yhdessä ollaan. Ei enää niin pastellina...

Vierailija
19/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja lyhyt hame, matalat sandaalit. Tavattiin miehen työpaikalla, itse olin yritysvierailulla siellä työkavereideni kanssa.

Vierailija
20/21 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla reisitaskuhousut, maastokengät, poolo, neulepaita, anorakki ja pipo, kaulassa kiikarit ja olkalaukussa kamera.

Tapasimme opiskelijoiden linturetkellä.