Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiön putki jäässä...

Vierailija
20.02.2011 |

voinko vaan antaa sen olla, sulaakohan se itekseen kun ilmat lämpenee? Vessassa tulee vesi normaalisti, keittiöönkin tulee, mutta se ei mene pois... Olen hengannut tossa jo 2 käsittelyä Mr:Musclella ja kaatanut varmaan 50 vedenkeittimellistä kiehuvaa vettä lavuaariin....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön putki jäässä... voinko vaan antaa sen olla, sulaakohan se itekseen kun ilmat lämpenee? Vessassa tulee vesi normaalisti, keittiöönkin tulee, mutta se ei mene pois... Olen hengannut tossa jo 2 käsittelyä Mr:Musclella ja kaatanut varmaan 50 vedenkeittimellistä kiehuvaa vettä lavuaariin....

jääkö tiskialtaaseen?

Vierailija
2/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kysyn minäkin että mihin toi kaatamasi vesi oikein menee??????????????

Et kai sä oikeesti voi kevääseen asti odottaa sitä putken sulamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia hoitamaan. Googlaa paikkakuntasi putkimies hoitamaan homma, ei siitä muuten mitään tule. Älä ainakaan ala sulattamaan itse, syttyy tulipalo.

Vierailija
4/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tiettykään onnistu, jos putket on jossain kovastikin seinien välissä piilossa.

Mutta kutsu ihmeessä putkimies jo eivät nyt tänään kotikonstein aukea. Putket halkeavat herkästi.

Vierailija
5/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin voit lämmittää putkea hiustenkuivaajalla. Meilläkin keittiön "poistoputki" on joskus jäätynyt ja sain sen sulamaan tilkitsemällä kellarin tuuletusaukot, kaatamalla kiehuvaa vettä keittiön lavuaariin ja sulattelemalla jäätynyttä kohtaa föönillä.

Vierailija
6/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et edes tarkkaan tiedä, mistä on jäässä, niin putki voi haljeta ja sulatessaan päästää vedet rakenteisiin. huonolla tuurilla se vuotaa sinne pitkään, etkä sä edes tiedä.

Vierailija
7/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluais soittaa isännöitsijälle, kun on parit vastikkeet rästissä :( (olin työttömänä, nyt onneksi jo ollut pari kk takasin työelämässä)

Vierailija
8/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan tommonen homma maksaa? En haluais soittaa isännöitsijälle, kun on parit vastikkeet rästissä :( (olin työttömänä, nyt onneksi jo ollut pari kk takasin työelämässä)

että tulee hurjasti paljon kalliimmaksi, jos et hommaa hoida.

Vierailija
9/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ne putket just halkee kun ilmat lämpenee, putkissa oleva jää nimittäin lämpölaajenee ennenkuin alkaa sulaa

Vierailija
10/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kysynkin, onko kenelläkään tiedossa Tampereelta hyvää & edullista putkimiestä?

Saako siitä muuten kotitalousvähennyksen? Tai voiko maksaa osissa?

Vierailija
11/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätyneen vessanpöntön & ton samaisen keittiön altaan.

Juttu vaan on se, että en ole kesäkuun jälkeen maksanut yhtäkään vastiketta ja mietin että sanooko isännöitsijä, että maksa ensin hoidetaan sitten? Jospa koitan huomenna olla aikuinen ja soitan ja kysyn jotain maksusuunnitelmaa.. Kiitti kaikille :)

Vierailija
12/12 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, itseasiassa viime vuonna sulattivat multa jäätyneen vessanpöntön & ton samaisen keittiön altaan.

Juttu vaan on se, että en ole kesäkuun jälkeen maksanut yhtäkään vastiketta ja mietin että sanooko isännöitsijä, että maksa ensin hoidetaan sitten? Jospa koitan huomenna olla aikuinen ja soitan ja kysyn jotain maksusuunnitelmaa.. Kiitti kaikille :)

tosiaan kannattaa hoitaa tuo vastikehomma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän