Järkyttävä blogi!
Selailin tässä ajankuluksi erilaisia blogeja ja silmiini osui tämmöinen:
http://brain-chain.blogspot.com/2011/02/fire-and-ice.html
Jumaliste kun olen repeillyt koko sunnuntain tuota lukiessa :D Eukko luulee olevansa hirmu seXy noine nypittyine ja huonosti piirrettyine kulmineen :D Kammotava ilmestys :D
Kommentit (37)
siistin näköinen tyttö. Liekkisilmämeikki oli hienosti toteutettu.
t. 50+ äiti
Turhaan joku katkera vanha kenties kukkahattutäti alkaa kauniin ja ihanan ihmisen blogille ja tyylille naureskelemaan! :))
Muuten ihan nätti ja normi nuori.
ja se että on jossain scenessä ei mua ainakaan haittaa. En haukkuisi.
En tietenkään haluaisi oman lapsen tekevän elämästään noin julkista...
kerta kaikkiaan. Kertoo enemmän ehkä aloittajan huonosta elämänlaadusta, kuin tämän silmätikkuna olevan nuoren naisen.
nii sekö tekee ruman harakan? minusta tällä on todella nätti tyyli vaikken ite pahemmin gootiks pukeudu,mutta hyvin omaperäisiä vaatteita ja hienoblogi löytyy ja asennetta tältä naiselta.
pääasia että ite tykkää ja blogin pitäminen on varmasti hänelle intohimo:)
Goottivermeet on vinkeitä.
Ei järkytä mua millään tavalla, ihmettelen vain, eikö ap ole törmännyt missään gootteihin.
kyllä niin tavis kuin tavis vain voi olla. Perus goottifiilistelijä; pinkkiä, mustaa ja lävistyksiä.
Kuolettavan tylsää tekstiä siitä miten on luonut päivän lookin ja miten paljon itse siitä pitää.
Ei sytytä eikä liikuta.
Oon mä pahempiakin nähnyt. Ihanat meikitkin vielä... Jopa näin nelikymppisen silmään.
kutsutaan vielä tänäkin päivänä "oman"tyylisiksi? Massagootti.
Hihihihih, kattokaa tota ap:ta kun sillä on kauluspaita ja kellohame!! OMFG miten noloa!!1 :D Ja noi korkkarit ahahahahaha!!!!!! Ei helvetti, miten jotkut kehtaa?? Ja tukkakin on värjäämätön, mitä hittoa?? Luuleeko olevansa joku luonnonlapsi vai??!
Ei yhtään kammottava, mutta sinä olet.