Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet,mistä saiten voiman ja rohkeuden erota aviomiehestänne?

Vierailija
20.02.2011 |

Mieheni huutaa,syyttää kaikesta minua,alistaa,on lyönyt lasten nähden. Olen kai jo niin lattian rakoon poljettu ettei minusta ole tekemään näin isoa ratkaisua.Pelkään miten käy taloudellisesti.minne muutan lasten kanssa. Lapset kärsivät kun näkevät ja kuulevat isän raivon.Miksi en uskalla ja pysty eroamaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten suttaantuu, vaikeintahan on juuri se päätös että lähtee ja se että päättää todeta ettei tämä ole oikein... Taloudellisesti tulisitte pärjäämään siitä ei ole epäillystäkään, loppujen lopuksi tuo suomen sosiaaliturva sen verran hyvä että jos hätä tulee, niin jelppiä saa... lapsien tähden kannattaa lähteä ja ennen kaikkea itsesi tähden, et ole arvoton. Voimia sinulle ja lapsillesi.

Konkreettisin asia minkä voin antaa on kriisikeskuksen numero, johon voi muistaakseni soittaa mihin aikaa tahansa..014-266 7150 kriisikeskus mobile siis :) ja sitten voit ottaa selville asuin kuntasi lastensuojelu asiamiehen numeron... ja 112 toimii jos tilanne menee väkivaltaiseksi..

Vierailija
2/6 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ansaitsen parempaa. Minä en ANSAITSE tällaista elämää. Kyse on itsearvostuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pani duunikaverinsa paksuksi, erosi ja nauttii nyt uudesta onnestaan. Ent. lapsia näkee pari tuntia vuosittain, asutaan vajaan kahden kilometrin päässä.

Vierailija
4/6 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin erota, olen tosi onneton.

Mutta "en voi" tehdä sitä miehelleni, enkä lapsillekaan.. =/

Vierailija
5/6 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elää huonossa suhteessa verr siihen että eroaa ja lapsilla on rauhallinen koti missä hyvinvoiva äiti (mahd 2 kotia mis hyvinvoivia vanhempia). Ehdottomasti huonoin ratkaisu jäädä LASTEN takia huonoon suhteeseen. Varsinkin jos he näkevät että äiti voi huonosti, häntä alistetaan ja jopa lyödään, sehän on aivan hirveätä. Olet osasyyllinen siihen että lapsesi saavat väärän mallin aikuiselämästä koska suuri on riski että he jatkavat samaa rataa- esim poika olettaa että on oikein lyödä ja töniä naista.

Kyllä on aika tehdä jotain lasten takia jos ei ittesi takia. Kun se päätös on tehty kaikilla on tapana järjestyä, siitä saa jotenkin voimia jatkaa kun on se suuri päätös tehty. Asiat alkaa rullaamaan, kyllä teille löytyy asunto ym. Tee asialle jotain jo heti huomenna. Itse erosin 14v sitten ja oli kolme alle kouluikäistä lasta perheessä. Oli vaikeinta tosiaan tehdä se lopullinen päätös, sitä mietin vuoden mutta sitten oli todella suuri helpotus kun sanoin miten asiat ovat. Katso että sinulla on paikka mihin mennä jos on niin että pelkäät miestäsi, esim vanhempiesi luo tai jonkun kaverin luo. Meillä ei ollut sitä ongelmaa - mies oli uskoton x 3 eikä tapellut vastaan. Nyt lapset jo teinejä ja kaikki on sujunut mainiosti.

Vierailija
6/6 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta saa tukia.