Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viiltely

Vierailija
20.02.2011 |

mies ja lapet lähtivät äsken ulkoilemaan ja jäin kotiin itkemään ja sitten viilisin itseäni veitsellä.

en tuntenut minkäänlaista kipua, ainoastaan helpotusta.

toinen lapsemme on erityislapsi, hänen jatkuva huutamisensa ja raivoamisensa on sairastuttanut meidän koko perheen.

mä en jaksa enää mitään, en halua nähdä ketään, en pysty suoriutumaan töistäni - olen nyt pitkällä sairauslomalla ( en kuitenkaan psyykkisistä syistä ) ja lapset ovat päiväkodissa n. 3päivää viikossa.

olen aina ihmetellyt, että miksi jotkut ihmiset viiltelevät itseään, mutta nyt ymmärrän; se todellakin vie ajatukset pois kaikesta muusta.

mutta tää viiltelyasia ei tietenkän ole mun kohdalla mikään pointti, mähän vaan hätäpäissäni tein niin, vaan pointti on se, että mä olen umpikujassa.

en aio puhua tästä tämän enempää kenellekään, mieheni pelästyisi ja pakottaisi mut "ottamaan yhteyttä jonnekin" - minne - sitä ei hänkään ei osaisi sanoa - enkä tiedä itsekään,

enkä jaksa uskoa, että voisin löytää sellaista ihmistä, terapeuttia, lääkäriä tms, joka voisi perhettämme auttaa.

ulospäin me ollaan kiva ja rento perhe.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mene tuolle itseviiltely tielle!!

nyt haet todellakin apua!!

Vierailija
2/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua, oikeasti.

Tiedän kyllä ettet sitä tee mutta sanonpa vielä.

Ne on ihan tavallisia ihmisiä jotka sitä apua ahdinkoonsa hakevat.

Ne tekevät sitä työkseen ja mitä sinä menetät jos katsot onko heillä apua perheellenne tarjota? Eihän sitä tiedä vaikka löytäisit avun. Vai pelkäätkö että saat jonkun hullun leiman otsaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et mene tuolle itseviiltely tielle!!

nyt haet todellakin apua!!

kun mikään kunnallinen ei tule kysymykseen; se koneisto on liian hidas, enkä halua, että perheeni asioista tiedetään kohta alkavaa koulua ja neuvoloita myöten.

Vierailija
4/4 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten siis varsinaisesti pelkää mitään "hullun leimaa"; asun sen verran isossa kaupungissa, ettei täällä tarvitse sitä pelätä ja myöskin tiedän, etten ole mielisairas, enkä ole edes "sekoamassa", mulla on vaan voimat vähän lopussa.