Vuoden ikäisen Juhon äiti!
Taidan olla rakastunut sun mieheesi. Meillä ei ole suhdetta, en tosin tiedä paljonko puuttuu että olisi. Minä vain olen onnistunut kohdistamaan kaikenlaisia toiveitani häneen, ehkä enemmän kuin arvasinkaan.
Miksi ?
Koska hän on ollut mulle niin mukava ja kiltti, koska hän pitää mua jotenkin mielenkiintoisena, koska olen niin helvetin hukassa itseni kanssa, ja koska olen käynyt monta vuotta terapiassa ja tiedän että se mitä oikeasti kaipaan ja tarvitsisin, on että joku tarjoaisi mulle kodin ja rakkautta, huomiota, huolenpitoa ja hellyyttä.
En tiedä miten tässä kävi näin, tämän ei pitänyt olla niin vakavaa, tuntua näin paljon.
En taida lukea vastauksia, luultavasti minua vain solvataan siitä että olen onnistunut olemaan niin typerä että olen ”retkahtanut” varattuun ja perheelliseen mieheen (jonka en tosin tiennyt olevan ainakaan perheellinen).
Kommentit (7)
tarjoamaa kotia, rakkautta, hellyyttä ja huolenpitoa, joka olisi valmis jättämään vuodenikäisen vauvan äiteineen taakseen ja laiminlyödä sitä rakkautta, hellyyttä, kotia ja huolenpitoa mitä hänen pitäisi lapselleen ja vaimolleen tarjota, tai ainakin lapselleen?
Eihän sellaiseen voi yhtään luottaa. Täysin tuulen vietävissä.
Vai ajattelitko että tämä vauva tulisi miehen mukaan siihen kotiin jonka perustatte? Olishan se kiva kun olisi vauva valmiina.
Parisuhteessa ollaan vapaasta tahdosta. Jos olet ihastunut ja Juhon isikin on niin eihän se sinun vika ole. Suhteessa on jotain mätää jos siitä haluataan pois. Turha kuunnella naisia jotka paasaavat ns. toiselle naiselle. Paasaisivat mieheilleen.
Ei miehet ihan tyhmiä ole! Miksi ihmeessä ottaa psykopaatti tekemään elämästään helvettiä.
Kyllä sinä nyt olet käsittänyt normaalin kanssakäymisen joksikin ihan muuksi, kuin mitä se oikeasti on.
se johtuu siitä että hänellä on uskonnollinen vakaumus, joten älä tuhlaa aikaasi.
Sun lääkitys ei ole nyt kohdillaan!
Säälittävä takertuja, joku mies on mukava ja sää luulet että se haluaa tarjota sulle kodin?
onpa joku kehdannut laittaa häijyn vastauksen.
Oikeasti tämä ei taida olla ollenkaan niin vakavaa kuin tuntui, olen vain masentunut ja yksinäinen. Ihana mies silti, ystävänä...
Av-mammatkin voisivat koittaa ymmärtää sen asian etteivät ihmiset ainakaan mun ymmärtääkseni ole parisuhteissa koska on pakko, vaan koska valitsevat olla. Jokaisella on valinnanvapaus eikä toista ihmistä voi omistaa.
ap