Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlien järjestäminen kammottaa

Vierailija
19.02.2011 |

Edessä on ennen pitkää esim. lasten rippijuhlat, ylioppilasjuhlat yms. En ole koskaan järjestänyt sukujuhlia. Se vaan tuntuu niin ahdistavalta ja pelottavalta. Tuntuu etten osaa järjestää tarjoiluja, ohjelmaa, mietin vaan mitä ihmiset ajattelee minusta ja kaikesta. Kertokaas miten te pystytte siihen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoat kämpän. Ei noissa mitään ohjelmaa ole. Siinä se sitten menee :)

t. samat eessä meilläkin

Vierailija
2/4 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitopalvelusta tarjoilut, sinulla riitää töitä, siivouksessa yms. tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa jos äiti tekee kaiken itse.

jos on rahaa niin voi tilata pitopalvelun tai osan tarjoilusta sieltä, sukulaisia ja leipomistaitoisia tuttuja voibkäyttää hyväksi, ottaa selvää juhlatavoista ja perinteistä vaikkapa kirjoista ja netistä,... Eikä sinne juhliin ole pakko kutsua niin paljon väkeä, lähimmät riittää. eikä meidän suvussa ainakaan ole tapana arvostella juhlien emäntää kuin hyvällä! mä tykkäsisin ainakin jos joku työkaveri tai ystävä pyytäis leipomaan juhliinsa jotain, jos vaikka maksais tarvikkeet niin se riittäis. itse tykkään väsätä kakkuja, mutta viimehetken paniikista en tykkää minäkään juhlien valmistelussa, viimeksi niin kävi ristiäisissä, vaikka sainkin apua läheisiltä..

Vierailija
4/4 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelet tässä ajan mittaan niitä tarjoiluja, pidä vaikka kavereille jotkut kutsut. Itse olen kokemuksen myötä saanut itsevarmuutta ja kun on takuuvarmat reseptit (tietää itse että ovat hyvän makuisia) niin ei muuta kuin juhlia järjestämään! :)

Ainahan siitä pientä stressiä on, mutta yleensä sitä tulee asetettua itselle liian suuret paineet. Ei vieraat ole niin tarkkoja.

Mitä enemmän ennakoi, sen parempi. Teet niin paljon pakkaseen kuin mahdollista (silloin ei väsy niin kovin juuri ennen juhlia) ja valmistelet kattauksen jo edellisenä iltana valmiiksi (jos ei ruokapöydälle niin johonkin sivupöydälle).

Mun mielestä mitään kummempaa ohjelmaa ei tartte, tarvittaessa joku maljan kohotus ja onnittelu. Saahan sitä muut puhua, jos haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän