Menkat alkoi 2vkoa sitten, otin nuvaringin käyttöön
ja vieläkin ihan tummanruskeaa vuotoa, melkein mustaa. Ei mitenkään runsaasti mutta niin et pikkuhousunsuojaaa tarvitaan. Onko normaalia? Kyseessä ekat menkat synnytyksen jälkeen...
Kommentit (5)
oli synnytyksestä pari vuotta kun Nuvaringiä kokeilin... 17 päivää jaksoin katsoa tuota mustaa tuhruttamista, sen jälkeen nykäisin renkaan pois, no thanks for me!
Eli mulla ihan rengas aiheutti tuon. En tiedä jos olis antanut vaan olla niin olisko jossain vaiheessa tasoittunut.
Kuulemma vuoto voi mennä ohi, tai sitten ei kuten minulla. Hormonimäärä jota Nuvaring erittää, on aika vähäinen, siksi aiheuttaa joillakin vuotoa. Vaihdoin itse ehkäisylaastariin, niin vuotoa ei enää ilmennyt.
että pillerien tai renkaan kanssa ekan laatan/renkaan ajan tuhruttelee tai vuotaa. Yleensä ekan välivuoden jälkeen loppuu.
katellut tota tuhruttamista, mut eiköhän tässä vielä viikon verran sit voi olla kun sithän tuleekin jo se tauko.. katostaan sit siitä jatkanko käyttöä enää.. Tää on kyllä aika inhottavaa :( ap
ylipäätään hormoniehkäisyn aloittamisen jälkeen pitkittynyt menkkavuoto?
Ihmetyttää vaan, taidan soittaa ma terveysasemalle.
Ei kai mulla mitään tulehdusta ole, kun ei ainakaan oo outoa hajua tai mitään...