Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonet! Kumman kuuluu ottaa ensin yhteyttä; ostajan vai myyjän?

Vierailija
19.02.2011 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vastaan ostajan meileihin tismalleen samalla kiireellisyydellä kuin hänkin ottaa yhteyttä. Jos kuluu viikko, saa hänkin vastauksen vasta viikon kuluttua. Ei minulla ole kiirettä myydä, jos ei hänellä ole kiirettä ostaa.

paska myyjää! Ja kannattaa hei laittaa toi "odotan, että OSTAJA ottaa ensin yhteyttä huudon sulkeuduttua ja pyytää tilinumeroani".

Vierailija
22/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka panttaavat tilinumeroaan ja odottavat, että ostaja ensin vinkuu tilinumero viestiä? Siis miksei sitä voi laittaa tulemaan ihan pyytämättä, en tajua? Tai jos kerta myy niin paljon tuolla, niin miksei sitä voi laittaa vakioviestiin?? Mulle ei ole vielä tullut tuollaista myyjää vastaan. Kyllä ne ovat laittaneet tilinumerosan pyytämättä, jos vakioviestiä ei ole käytössä. Antaa kyllä aika töykeän kuvan myyjästä.

tulee meili, jossa pyydetään tilitietoja. Ostajat harvemmin osaavat lukea sähköpostejaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vastaan ostajan meileihin tismalleen samalla kiireellisyydellä kuin hänkin ottaa yhteyttä. Jos kuluu viikko, saa hänkin vastauksen vasta viikon kuluttua. Ei minulla ole kiirettä myydä, jos ei hänellä ole kiirettä ostaa.

paska myyjää! Ja kannattaa hei laittaa toi "odotan, että OSTAJA ottaa ensin yhteyttä huudon sulkeuduttua ja pyytää tilinumeroani".

Kai ostajat ne osaa lukea?

Vierailija
24/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otan aina itse yhteyttä kauppakumppaniini niin ei tule ongelmia.

ap

Vierailija
25/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan lukasta ne Huutiksen ohjeet; niissä kehoitetaan odottamaan VIIKON verran! Mutta sitten itse asiaan.. Jos vakioviestiä ei ole, niin MTYJÄ laittaa tilitietonsa PYYTÄMÄTTÄ. Jos vakioviesti on, niin sitten ostaja.

eli lue ne ohjeet ja neuvo vasta sitten muita. Myyjää ei kielletä ottamasta yhteyttä, mutta ostajalle se on velvollisuus.

järjen käyttö suotavaa. Idioottihan sen myyjän täytyy olla, joka ihmettelee ja odottelee ostajan tilinumerotiedustelua, kun joutuu kuitenkin sen tilinumeron lähettämään. Järki käteen!

Idioottihan se ostaja on, jos ei kysy! Ostaja haluaa ostaa sen tuotteen, luulisi silloin kyselevän tilinumeroa. Jos ei kysy, on se jo enne siitä, että ei maksa koskaan.

Typerin perustelu ikinä! Eiköhän siinä jo ole vihjettä kerrakseen, kun huutaja tekee huutonsa (=haluaa ostaa). Ostaakseen ja maksaakseen tarvitsee tilitiedot. Miksi ne pitää erikseen pyytää? No onneksi teenkin enemmän kauppaa e-bayssa ja Traderassa, jossa en ole idiootteihin törmännyt kertaakaan.

tilitiedot ovat vakioviestissä ja siellä sanotaan aika selkeästi (minulla siis), että ilmoita sähköpostilla, kun olet maksanut. Eli ostajan tehtävänä on ottaa yhteyttä ja kertoa, että maksu lähtenyt. Ei minulla ole selvännäkijän kykyjä, että osaisin päätellä Veijo Miettisen maksavan Saara Laurikaisen tililtä ostoksensa.

Eihän kukaan tuohon vastaan väittänytkään, pääasia, että ostajalla on tiedossaan tilinumero. Siitähän tässä oli kyse, että miksi sitä pitäisi ruinata. Vakioviesti onkin yksi huutiksen järkevistä asioista.

Vierailija
26/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 50 % myyjistä käyttää vakioviestiä ja 49 % myyjistä lähettää tilitietonsa pyytämättä, niin miten hitossa ostaja voi tietää, että just SINÄ olet sellainen, että vaadit ostajan ottavan ensin yhteyttä!

Eli ihan totta, laita toi sun järjetön sääntösi kohteisiisi!

Ja toiselle, joka ihmetteli, että eivätkö ostajat osaa lukea viestejään. Ehkäpä viestisi ei tullut perille tai se meni roskapostiin tms. Esim. Saunalahden viestit menevät melkeinpä aina sekä Hotmailin, että Gmailin roskapostilaatikkoon. Syytä en tiedä.

Eli ehkäpä se ostaja ei ole katsonut roskapostiaan?

Vierailija
27/27 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 50 % myyjistä käyttää vakioviestiä ja 49 % myyjistä lähettää tilitietonsa pyytämättä, niin miten hitossa ostaja voi tietää, että just SINÄ olet sellainen, että vaadit ostajan ottavan ensin yhteyttä! Eli ihan totta, laita toi sun järjetön sääntösi kohteisiisi! Ja toiselle, joka ihmetteli, että eivätkö ostajat osaa lukea viestejään. Ehkäpä viestisi ei tullut perille tai se meni roskapostiin tms. Esim. Saunalahden viestit menevät melkeinpä aina sekä Hotmailin, että Gmailin roskapostilaatikkoon. Syytä en tiedä. Eli ehkäpä se ostaja ei ole katsonut roskapostiaan?

Mistä hitosta myyjä voi tietää, että ostaja ei halua noudattaa edes sitä ohjetta, että ottaa yhteyttä? Mahtaako tuollainen ostaja edes maksaa ostostaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi