Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks mua vaivaa miehen entiset naiset?

Vierailija
19.02.2011 |

miehellä 3 naista (seksisuhteita+ muuta) ennen mua. miks mä ajattelen ja kuvittelen tilaneita päässäni? miksi olen mustasukkainen?

näen niitä naisia kerran vuodessa ja tunnen suurta vihaa ja katkeruutta heitä kohtaan? miksi?

olen itsekin hämmentynyt tunteistani.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2011 klo 19:35"]

ei taida enää olla yhtä upeita kun silloin.

Valitsin silloin urheilullisia itsestään huolta pitäviä pitkiä kaunottaria, muutaman kanssa olen kaveri edelleen ja ovat kyllä tosi upeita edelleen. Oma vaimo ei sitten olekaan :( On lihonnut paljon, ei pidä itsestään oikein huolta jne. mutta eipä se nyt maata kaada, näillä mennään ja ihan itse olen valinnut lasteni äidin.

T:mies

Valitsin. Huoh..

Vierailija
22/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua ennen ollut kahdessa vakavammassa suhteessa ja yks sekalainen pano siihen lisäksi, ja mulla vaivaa ne myös. Meillä on ihana suhde, mutta toisinaan voin todella pahoin. Nyt kun pitkän tutkiskelun jälkeen olen tajunnut kärsiväni huonosta itsetunnosta, on alkanut helpottaa. Jouduin tosiaan kaivelemaan paljon mennyttä, lapsuutta, nuoruutta. Tajusin, että olen aina kärsinyt ja siksi myös alisuorittanut elämääni.  Yritän keskittää energiani enemmän itseeni, näkemään ne hyvät asiat itsessäni. Ja sen mitä mies minussa näkee.

Ja tuo mies joka tässä ketjussa kirjottelee pitkistä kaunottarista... Huoh, kuten toi edellinenki tossa sano. Ihan järjetön :D Ällöttävä. Minusta sinun täytyy ajatella kuten tuo tuolla ensimmäisenä on vastannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi ajan myötä, jos sitä asiaa työstää omassa päässään. Minäkin painin tuon kanssa aikoinaan toista vuotta, mutta yhtäkkiä huomasin, että eihän ne enää tunnukaan missään. Vaikka olin kuvitellut, että ne vaivaa lopun elämää. :)

Vierailija
24/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli kauniimpia, laihempia, fiksumpia ja muuten vaan parempia. Silloin ne ei vaan maistuneet pitkän päälle " 

Ja nykyinen maistuu pitkän päälle, vaikka on rumempi, tyhmempi ja muuten vaan huonompi. Hyvä mies!

Vierailija
25/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa kanssa, koska ne oli niin luokattomia. En voi ymmärtää mitä mies on voinut niissä nähdä. Eksänsäkin 50 kiloa ylipainoinen ja seinähullu raivotar. Silti se meni se kanssa naimisiin ja vietti 7 vuotta yhdessä. Jos jollain on itsetunto-ongelmia niin miehellä.

Vierailija
26/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni häiritsee miehen entiset naiset vain jos he ovat olleet maksullisia tai alaikäisiä. miestä joka sekaantuu jompaan kumpaan ryhmään, en edes ota kumppanikseni.

Vierailija
27/42 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa itsetuntoa tommonen märehtiminen. Kaikilla on elämää ennen parisuhdetta. Harjoittelu on tärkeää. Get over it!

Vierailija
28/42 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2011 klo 11:57"]

Tuli lapsi ja sitten lisää :) T:mies Minä olen lasten takia yhdessä ja ei meidän suhteessa mitään vikaa muutenkaan ole, ihan ok. Mutta pointti oli se, että minulla oli ainakin opsikeluaikana upeita naisia, rima oli hyvin korkealla silloin.

Niilläkin taisi olla rima korkealla kun ei siten päätyneet sun kanssa avioliitton ;)

Päivän paras kommentti. :D

Vierailija
29/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt itse moisesta yli. Kaikista maailman naisista miehesi on sinun kanssasi, syystä. Tuskin toivoisit, että miehesi olisi ollut peräkammarin poika ja neitsyt, kun tapasitte. Ajattele, että ne toiset naiset olivat harjoitusmateriaalia ja sinä olet se oikea. Olet rakastettavampi ja haluttavampi, jos näet oman arvosi ja olet itsevarmempi. Menepä heti peilin eteen ja sano itsellesi, että olet ihana nainen.

Vierailija
30/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsin todella tästä.. :( en halua tuntea näin

-ap

Vierailija
31/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole koskaan haitannut eikä miestä minun. Mieheni ja entinen pitkäaikainen poikaystäväni olivat jopa ihan kavereita, suhteemme alkuaikoina. Mutta sitten muuttojen yms kautta yhteydenpito jäi, kaikilla.

Vierailija
32/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan seurusteltu 3v (ei asuta yhdessä) ja tällä miehellä ollut ex-avioliittonsa aikana ja ennen sitä yhteensä n. 70 naista, osan kanssa vuosein panosuhde ja kertonut näistä monista minulle, millaisia naisia jne. Ja aina kun meille tulee riitaa, niin se liittyy jotenkin näihin entisiin. Esim. viimeksi niin kun kysyin että miten on voinut olla itseään 8v vanhemman naisen kans työapikkasuhde, niin sanoi että se panosti todella alusvaatteisiin ja oli jopa sukkanauhat. Ja nyt minä en suostu enää sukkanauhoja pitämään! En sanoisi, että kyse on pelkästään itsetunnostani; tiedän että olen sen näköinen, että miehet pitää ja parasta että minulla on myös älyä. Rinnoistani pidän kovasti ja vartalostanikin, tosin aavistus takareidedn sellua haittaa toisinaan. Minäkin lähdes vihaan näitä entisiä, vaikka monesta on jo kymmenenkin vuotta.....en tiedä miksi ja en usko ettätämä tästä koskaan helpottaa. Kuluttaa kylläkin.

Vierailija
33/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole koskaan haitannut eikä miestä minun. Mieheni ja entinen pitkäaikainen poikaystäväni olivat jopa ihan kavereita, suhteemme alkuaikoina. Mutta sitten muuttojen yms kautta yhteydenpito jäi, kaikilla.

ap

Vierailija
34/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt itse moisesta yli. Kaikista maailman naisista miehesi on sinun kanssasi, syystä. Tuskin toivoisit, että miehesi olisi ollut peräkammarin poika ja neitsyt, kun tapasitte. Ajattele, että ne toiset naiset olivat harjoitusmateriaalia ja sinä olet se oikea. Olet rakastettavampi ja haluttavampi, jos näet oman arvosi ja olet itsevarmempi. Menepä heti peilin eteen ja sano itsellesi, että olet ihana nainen.

Mulla on ainakin ollut paljon parempia naisia ennen kuin menin naimisiin. Oli kauniimpia, laihempia, fiksumpia ja muuten vaan parempia. Silloin ne ei vaan maistuneet pitkän päälle ja päädyin sitten tämän kanssa naimisiin. Rakastan, mutta kyllä ne vanhat olivat aika paljon parempia, mutta aikansa kutakin ja näillä mennään.

Vierailija
35/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan seurusteltu 3v (ei asuta yhdessä) ja tällä miehellä ollut ex-avioliittonsa aikana ja ennen sitä yhteensä n. 70 naista, osan kanssa vuosein panosuhde ja kertonut näistä monista minulle, millaisia naisia jne. Ja aina kun meille tulee riitaa, niin se liittyy jotenkin näihin entisiin. Esim. viimeksi niin kun kysyin että miten on voinut olla itseään 8v vanhemman naisen kans työapikkasuhde, niin sanoi että se panosti todella alusvaatteisiin ja oli jopa sukkanauhat. Ja nyt minä en suostu enää sukkanauhoja pitämään! En sanoisi, että kyse on pelkästään itsetunnostani; tiedän että olen sen näköinen, että miehet pitää ja parasta että minulla on myös älyä. Rinnoistani pidän kovasti ja vartalostanikin, tosin aavistus takareidedn sellua haittaa toisinaan. Minäkin lähdes vihaan näitä entisiä, vaikka monesta on jo kymmenenkin vuotta.....en tiedä miksi ja en usko ettätämä tästä koskaan helpottaa. Kuluttaa kylläkin.

Vierailija
36/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin ollut paljon parempia naisia ennen kuin menin naimisiin. Oli kauniimpia, laihempia, fiksumpia ja muuten vaan parempia. Silloin ne ei vaan maistuneet pitkän päälle ja päädyin sitten tämän kanssa naimisiin. Rakastan, mutta kyllä ne vanhat olivat aika paljon parempia, mutta aikansa kutakin ja näillä mennään.

Oliko ne vielä seksikkäämpiäkin? ;) Mutta tottahan sinä varmasti puhut.

Mutta ap, jos miehesi huomioi sinut eikä anna aihetta olla mustasukkainen niin yritä ajatella niin ja voithan jutella asiasta miehesi kanssa.

Vierailija
37/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lapsi ja sitten lisää :)

Minä olen lasten takia yhdessä ja ei meidän suhteessa mitään vikaa muutenkaan ole, ihan ok. Mutta pointti oli se, että minulla oli ainakin opsikeluaikana upeita naisia, rima oli hyvin korkealla silloin.

Vierailija
39/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida enää olla yhtä upeita kun silloin.

Vierailija
40/42 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että tommoset tunteet voivat kummitella aika kauankin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi