Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen astiaan suli reikä!

Vierailija
04.02.2011 |

Siis what? Mulla on melamiininen lautanen, jonka ohjeissa sanotaan, että kestää mikroilua max 800w ja 2min. Olen käyttänyt lautasta päivittäin, eikä ole ollut mitään ongelmia. Olen siis toiminut noiden ohjeiden mukaan. Meidän mikro on 700w maksimillaan, ja tänään kun laitoin lautaselle herne-maissi-paprikaa ja mikron sulatukselle, niin alle minuutin se siellä ehti pyöriä, kun alkoi tulla kauhee käry!! No mä tietty otin lautasen sieltä pois, eikä se ollut kuuma tai edes lämmin, mutta kauheaa ritinää piti ja siihen vaan suli reikä! Oon ihan hämilläni. Otin sinne liikkeeseen, mistä se on ostettu, yhteyttä, niin se pienen epäröinnin jälkeen sanoi, että jos mä haluan uuden, niin saan uuden, se pitää vaan itse hakee. No kiva kiva, ei ole kuin 100km matkaa... Aloin vaan sit miettiin, että kannattaako tommonen mieluummin ilmoittaa Tukesiin? Ne on sellaisia "pikku-putiikki-astioita". Maahantuontikamaa. Ja toivon tosiaan, että kun oon tota kuitenki yli puoli vuotta käyttänyt, että siitä ei ole aiemmin ainakaan liuennut mitään ylimääräistä lapseni ruokaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut sellaista. En oo ikinä missään nähnyt ohjeessa että sellainen pitäis laittaa?

Vierailija
2/2 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuullut että vettä pitäis lisätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme