Auttakaa nyt tyhmää!
Pitäis hankkia nettiliittymä viikkoasuntoon toiselle paikkakunnalle. Mulla on käytössä läppäri. Olisko järkevämpää hankkia ihan normaali laajakaista modeemilla vai sit sellainen mokkulasysteemi? Miks ihmeessä noi mokkulajutut on niin paljon halvempia? Esim. mokkulapaketti 13,90e/kk ja normaali nettiyhteys modeemilla pitkälle yli 30e. Onks se mokkula huono? Ja sit ne on kaikki jotain 2 vuoden määräaikaisia sopimuksia! Tietäskö joku mistä sais ihan vain toistaiseksi voimassaolevan?
Kommentit (7)
autan tyhmää sen verran, että laita otsikkoon joku aihe, niin saat sellaiset ihmiset avaamaan ketjun, ketkä asiasta tietävät jotain.
se mokkula ei vaikka toimiskaan mun läppärissä? Vai onko oletusarvo että kannettavaan saa myös liikkuvan nettiyhteyden?
-Ap
Se mokkula on edullinen vaihtoehto jos sitä tartte harvoin ja sillä edellytyksellä että se joskus toimis. Varmasti jotkut tykkää mutta itellä ei ole kun pahaa sanottavaa mokkuloista. Tolkuttoman hitaita ja toimii jos toimii
olis varmaan sitten prepaid mokkula, voi sitten aina tarvittaessa ladata.
se mokkula ei vaikka toimiskaan mun läppärissä? Vai onko oletusarvo että kannettavaan saa myös liikkuvan nettiyhteyden?
-Ap
Että saat sen kannettavaan mukaan. Se asennetaan siihen ihan niin kuin kaikki koneessa olevat muutkin ohjelmat.
Minä otin saunalahen mokkulan kaksi vuotta sitten, koska olin paljon poissa kotoa ja hyvin on tuo palvellu ympäri suomea. Noupeudet ei tietenkään ole samoja, kuin normaalissa netissä, mutta minulle riittävät. Nyt kun määräaikaisuus olisi mennyt umpeen en sitä tietenkään irti sanonut, koska kyllä sille on edelleen kuukausittain käyttöä.
-Ap
Että saat sen kannettavaan mukaan. Se asennetaan siihen ihan niin kuin kaikki koneessa olevat muutkin ohjelmat.
Minä otin saunalahen mokkulan kaksi vuotta sitten, koska olin paljon poissa kotoa ja hyvin on tuo palvellu ympäri suomea. Noupeudet ei tietenkään ole samoja, kuin normaalissa netissä, mutta minulle riittävät. Nyt kun määräaikaisuus olisi mennyt umpeen en sitä tietenkään irti sanonut, koska kyllä sille on edelleen kuukausittain käyttöä.
Meillä tämä mokkula on asennettuna neljään eri koneeseen, kolmeen kannettavaan ja miehen pöytäkoneeseen.
sitähän voit kuskata mukana aina, olet missä olet.