Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipas hiuksistani kivat kun suoristusrautaa käytin.

Vierailija
04.02.2011 |

Käytätkö sinä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hiuksia juuri auki, eikä mulla ole kerrostettua mallia tai esim. otsatukkaa, joten luulen, että suoristusrauta on mulle tarpeeton.

Se ei varmaankaan ole hyväksi hiuksille pitkällä tähtäimellä, joten sopii varmaan paremmin sellaiselle, jolla on lyhyemmät hiukset kuin kaltaiselleni hiusten kasvattajalle.

Vierailija
2/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sisältää LÄMPÖSUOJAN! tärkeää ettei hiukset mene pilalle suoristamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös pitkät eikä ole otsatukkaan. Käytän suoristusrautaa sillä en tykkää luonnonkiharoistani.

Laitan ennen suoristamista sellaista ainetta mikä suojaa hiuksia lämmöltä.

Tiedän myös monta ihmistä jotka suoristavat pitkät hiuksensa.

Miksi muuten pitkä hiuksiset pitää usein hiuksia kiinni?

Vierailija
4/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee huippuhienot hiukset. Ennen oli joka toinen päivä bad-hair-day, mutta suoristusraudat on pop.

Eikä vahingoita edes pitkiä hiuksia, kunhan muistaa, ettei suihkuttele mitään hiuslakkaa ennen rautojen käyttöä. Minäkin pelkäsin, että suoristusraudat pilaisivat pitkät hiukseni, joita kasvatan entistä pidemmiksi, mutta ei ole pilannut.

Vierailija
5/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on luonnonkiharat paksut ja pitkät hiukset, sellaset et auki ei voi pitää, eikä ne asetu oikein mitenkään.

Aivat ihanat tulee kun suoristaa! Niin sileät ja kiiltävät ja HALLITTAVAT :D jaksan suoristaa 1-2 krt viikossa.

Vierailija
6/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pidin hiuksia lähes aina kiinni, koska hiukset sojottivat joka puolelle eikä mistään aineista ollut apua (enkä muutenkaan tykkää tunkea hiuksiin mitään tökömeenejä).

Kokeilin suoristusrautaa ja koukkuun jäin =D

Vierailija
7/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten pitkä hiuksiset pitää usein hiuksia kiinni?

muuten ne ovat koko ajan tiellä.

Terv. nro 2

Vierailija
8/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat nää on muutenkin.

Eikö noita käytä vaan neekerit joilla on semmoset kikkarat?

Vierailija
9/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suoristusrauta pystyy neekerin kikkaraan.

Vierailija
10/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, itselläni on luonnonkiharaa niin että hiukset menee laineelle ihan joka suuntaan ja yleensä sinne mihin minä en niitä halua.

Vierailija
11/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikseen aina, pitkiin hiuksiin jos pidän ne auki/ponnarilla. Jos nutturalla, en käytä.

Vasta kun sain suoristusraudan ja opin tekemään nutturan olen alkanut tykkäämään hiuksistani :) Mulla siis luonnonkiharat jotka menee ihan minne mielii eikä tottele kuin ankaraa nutturakuritusta tai suoristusrautaa ;)

Vierailija
12/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suoristusrautaa päivittäin. Sillä saan ärsyttävän lainelevan luonnonkiharani kuriin tai nopeat kiharat. Todella kätevää :) Mulla on puolen selkään asti tukka, mikä on lähes poikkeuksetta aina auki. Miksi pitää pitkää tukkaa, jos se on aina kiinni? En myöskään ymmärrä...

Vierailija
13/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käytä mitään aineita (paitsi sampoota ja hoitoainetta ;). Suoristusrauta aolen käytätnyt nyt yli vuoden vähintään 2 kertaa viikossa eikä hiukset ole menneet miksikään. Suoristan kun hiukset ovat kokonana kuivuneet, kuulin etät märkänä suoristaminen on hiuksille pahaksi.

Otsikseen aina, pitkiin hiuksiin jos pidän ne auki/ponnarilla. Jos nutturalla, en käytä.

Vasta kun sain suoristusraudan ja opin tekemään nutturan olen alkanut tykkäämään hiuksistani :) Mulla siis luonnonkiharat jotka menee ihan minne mielii eikä tottele kuin ankaraa nutturakuritusta tai suoristusrautaa ;)

Vierailija
14/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ap:n lauseenjäsennys vielä pikkuisen hakusessa?

Vierailija
15/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pitkää tukkaa, jos se on aina kiinni? En myöskään ymmärrä...

kun se on kiinni? Miten se tekee siitä jotenkin vähemmän pitkän tai kivan näköisen ollessaan kiinni?

Vierailija
16/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ap:n lauseenjäsennys vielä pikkuisen hakusessa?

Lauseenjäsennystä on se, kun nimetään kaikki lauseenjäsenet ja esim. piirretään kivoja puukuvaimia.

Suomessa on muuten vapaa sanajärjestys. Tietenkin erilaiset sanajärjestykset tarkoittavat tai painottavat hieman eri asioita.

Vierailija
17/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisiko joku ystävällinen?

Vierailija
18/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en päivittäin. Ja aina lämpösuojaa.

Mun kampaajani on ainakin sitä mieltä, että suoristusrauta kuluttaa hiuksia. Mutta niin tekee myös fööni, värjäykset ym. (joita käytän myös) Hänen mielestään monesti rasittavinta on kuitenkin ponnari. Se helposti katkaisee hiuksia (ei kuulemma auta, vaikka olisikin hyvälaatuisia hiuslenksuja). Eli hiuksia kasvattaessa ei kannata pitää hiuksia kiinni.

Mulla on pitkät suorat hiukset ja niistä tulee raudalla paljon, paljon paremman näköiset. Kaikkien suorahiuksistenkin kannattaisi kokeilla omiin hiuksiinsa, niin huomaisivat suoristusraudan hyödyn. Sitä paitsi suoristettuihin hiuksiin ei tarvitse mielestäni niin paljon vahaa, lakkaa tms. muotoilutuotteita, ovat hyvän näköiset ilmankin. Kiinni pidän hiuksia vain silloin, kun en aamulla niitä jostain syystä ole pessyt.

Vierailija
19/19 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdään niin, että otetaan pieni osia hiuksia suoristajan väliin ja käännetään rautaa sen verran että hius kihartuu ja vedetään hitaasti tukka läpi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan