Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä ilmestyy otsaan viivat? :/

Vierailija
18.02.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivoja on, en tiedä koska ne tarkalleen tuli. Viisi vuotta sitten niitä ei ainakaan ollut.

Vierailija
2/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringonpalvoja...hänellä oli otsassa jo 27 vuotiaana ihan selkeät juonteet. Sitten on nelikymppisiä, joilla vielä täysin sileä otsa. On se niin yksilöllistä ja monet elämäntavatkin vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 25, ihotyyppi kuiva sekaiho. Paljon stressiä ja murhetta + huono ruokavalio tuottaa tuloksia...

Vierailija
4/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksosten ansiosta. Vaakaviivat on olleet niin kauan kuin muistan, muttei kovin syvät. Pidän kyllä aina otsatukkaa.

Vierailija
5/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsassa yksi syvä viiva.

Vierailija
6/7 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se on synnynnäistä, kunnes eräs tuttuni vähän lällätteli, että sullakin on tosi nuorena tullut ryppyjä.

Väittäisin, että ne on ollut mulla aina, mutta ei nyt ihan vauvana ollut ja sen jälkeen mulla on ollut otsatukka, joten en voi tarkistaa valokuvista ennen kuin täytin 17 vuotta ja vedin otsatukan pois...

Vierailija
7/7 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tapana rypistää otsaa, tulee takuulla nopeammin juonteita siihen otsaan. Täytin juuri 40 ja viimeisen vuoden aikana olen huomannut, että silmien ulkonurkissa näkyy ohuita viivoja, "ryppyjä". Ei muualla. Toisaalta nuo silmänympärysrypythän tulevat juuri niihin kohtiin, jotka menevät nauraessa sirrilleen..ei siis kauhean paha juttu:-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi