Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shakista innostuneita lapsia?

Vierailija
18.02.2011 |

Minkä ikäisiä shakki-faninne ovat? Kenen kanssa lapsi pelaa? Pelaako lapsesi netissä tai tietokoneella shakkia ja osaatko suositella lapselle sopivaa (isot pelinappulat, selkeä grafiikka) ohjelmaa? Minkä ikäisen laittaisit shakkikerhoon jos innostus säilyy ja lapsi haluaisi harrastaa shakkia kerhossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on shakkikerhossa, siellä lähinnä pelailee, joskus harvoin iPadilla kotona. Lapsi on toista vuotta siellä shakkikerhossa ja niin kauan kuin haluaa, saa jatkaa. Jos koko kerho siis jatkuu kevään jälkeen.

Vierailija
2/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelaavat laudalla ja netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä nuorin on 7, vanhin 15. Aloittaneet ovat alle kouluikäisinä - ensin seuranneet sivusta toisten pelaamista ja lopulta ovat halunneet kokeilla ja oppia itse.

Pelaavat keskenään ja meidän vanhempien kanssa. Vanhin pelaa myös parin kaverinsa kanssa.

Emme kukaan pelaa koneella (ei oikeaa fiilistä!) eikä kerhojakaan ole meillä päin tarjolla.

Vierailija
4/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on siis viisi vuotias shakkiin hurahtanut tyttö. En osaa itse pelata erityisen hyvin. Säännöt osaan mutten tiettyjä linnoituksia ynnä muuta. Ajattelin, että netti- tai tietokone-peli tarjoaisi enemmän haastetta kuin äiti.

Missä netissä olisi hyvä shakki-peli? Gaming zonella pelaan itse joskus toisia pelejä, muita pelipaikkoja en tiedä. -Ap

Kaikki pojat 4v alkaen

ja pelaavat laudalla ja netissä.

Vierailija
5/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelailevat tietokoneella ja laudalla.

Vierailija
6/6 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tänä talvena innostunut shakista, pelaa isänsä kanssa ihan oikeilla nappuloilla ja laudalla :)

Voi mennä kerhoon jos innostus jatkuu, mutta vielä tämä riittää. Noista nettijutuista en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme