Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melba! ostatko Nokian osakkeita? Tai Microsoftia? Entä Te muut? Ostatteko nyt Nokiaa kun on halpaa?

Vierailija
18.02.2011 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ostaisin Noksua.

Vaan kun ei ole :(

Vierailija
2/3 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhiljaa viime päivinä. Osasta maksoin 7 euroa/ kpl, mikä sekin on kyllä pilkkahinta. Nokia maksaa toukokuussa osinkoa 0,40 euroa/osake, mikä antaa paremman koron rahoille kuin yksikään pankkitalletus. Sanoisin, että osta, jos voit pitää rahasi kiinni niissä toistaiseksi. Kurssi on jo lähtenyt nousuun, joten jos ostat, niin osta nyt hintaan 6,70 tai alle. Hyötysi kapenee, jos odottelet 8 euron kurssiin asti. Itse aion pitää omani kunnes hinta on kaksin-kolminkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Nokian osakkeita. Tämä ei ole sitten mikään ostosuositus. Microsoftia en ole ostanut, mutta ei sekään välttämättä huono ostos olisi. En ole tosin sen arvoja tutkiskellut.

Itse pyrin välttämään sitä, että yhden osakkeen arvo salkusta nousee kovin korkeaksi, joten jos haluaisin vielä lisää ostaa Noksua, niin pitäisi sitten löytyä myös sijoitettavaa muutamaan muuhunkin firmaan. Omassa salkussa onneksi oli vasta IT-ala alipainossa, joten pystyin sitä nyt ostamaan.