Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että olet lapsuudenystäviesi kanssa tekemisissä

Vierailija
18.02.2011 |

vielä eläkeiässä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu ekalta luokalta lähtien ja edelleen hyviä ystäviä ollaan - ikää nyt 35v.

Vierailija
2/8 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan kakkosta sanasta sanaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kaverini :) Jos 30 v jo ollut näin, miksei sitten seuraavatkin 30 v.

Ja ei toinen ekaluokan kaverini pyysi juuri lapsensa kummiksi :)

Vierailija
4/8 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden kanssa joiden kanssa olen ollut tekemisissä jo 20 vuotta, mihin ne tuosta häviäisivät?

Vierailija
5/8 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaan ystäväni n. 3-vuotiaasta lähtien. Päivittäin soitellaan ja ystävyys on nyt kestänyt siis 32 vuotta; mikäpä tuota eläkeikään mennessäkään katkaisisi. Olen niin onnellinen että mulla on hänet! ?

Vierailija
6/8 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaan ystäväni n. 3-vuotiaasta lähtien. Päivittäin soitellaan ja ystävyys on nyt kestänyt siis 32 vuotta; mikäpä tuota eläkeikään mennessäkään katkaisisi. Olen niin onnellinen että mulla on hänet! ?

siis vanhempamme ovat olleet ystäviä jo ennen syntymää joten olemme varmaan jotain "vauvaystäviä" oltu heti syntymästämme... :D Tuolloin kuitenkin muutimme lähekkäin toisiamme ja mekin aloimme jotain maailman menosta ymmärtää.

Vierailija
7/8 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vanhempamme ovat olleet ystäviä jo ennen syntymää

...MEIDÄN syntymäämme, ei omaansa... :D

Okei okei, nyt mä lopetan.

Vierailija
8/8 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tunnettu ihan pienestä lähtien, sillä vanhempamme ovat kavereita keskenään, oltu koko kouluajan ystäviä, opiskeluaikana paljon tekemisissä, olin hänen kaasonaan ja olen vanhimman lapsensa kummi. Hän asuu nykyään taas kotipaikkakunnallamme ja en voi ajatellakaan, että en menisi käymään kylässä, kun olen siellä vanhempieni luona. Emme soittele jatkuvasti mutta yhteys säilyy silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi