Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cambridgelaiset, Nutraajat ja muut pussiruokailijat! :)

Vierailija
11.02.2011 |

Kaikki kehuvat miten hyvä olo tulee kun elimistö pääsee ketoosiin, on virtaa ja hyvä olo.

Minulla tekee ihan päinvastoin, palelee, väsyttää, huimaa ja on niin veto pois etten jaksa mitään!

Varmaan nuo vaan yksinkertaisesti vetää elimistön niin tiukille ettei sitä energiaa jää.

Itse käytän Cambridgea, 13vko/-22kg. Paljon pitäisi vielä jaksaa jatkaa. Mutta olo ei ole hyvä jatkuvan väsymyksen vuoksi. Kerran päivässä syön kasviksia/salaattia ja jotain proteiinia, kalaa, kanaa tms.

Neuvoja ja kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyspuolella sen 13vko. Joulu- ja tammikuu meni vähän päin seiniä...

mut nyt jatkan. Tämä olo alkaa heti toisena tai kolmantena päivänä, kun olen kuurilla. Kivennäisvettä juon 1,5 litraa päivässä, ja saman verran vettä. Kahvia juon myös.

Tuntuu ettei millään jaksaisi tällaista itse aiheutettua huonoa oloa. Mutta tämä on myös ollut paras konsti (ja helppo) millä tuloksia myöskin tulee, se innostaa jatkamaan. :)

ap

Vierailija
2/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakin olisi kommenttia. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osanutrauksella. Paino tippunut yhteensä 7kg :). Mutta, tuo täysnutraus oli kyllä helpompi, osanutrauksessa on paljon enemmän nälkä koko ajan ja on vähän pahalla tuulella. Eli jos joku miettii, että alkaako osa- vai täysnutraamaan niin suosittelen kyllä täysnutrausta, siinä tulee tosi hyvä ja energinen olo, ja siihen pussiruokaankin tottuu :). Mutta kyllä tämä tästä, paino kuitenkin tippuu ihan samaa tahtia, se on pääasia.

Vierailija
4/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jollakin olisi hyviä neuvoja.

ap

Vierailija
5/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun aloitin, olin vain 5 vkoa pusseilla, ja ekan viikon jälkeen mun olo oli loistava, pirteä yms. Tehokas ja hyvä startti oli mulle.

Minkä verran päivässä juot vettä ja kivennäisvettä?

Vierailija
6/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana 3viikkoa ja 3 päivää ja -5,4 kg.:) Aluksi olin melkein puhdas nutri, sitten lisännyt vähän muutakin ravintoa. Mutta pääosa kaloreista tulee edelleen nutriletista. Tyyliin päivän ruokavalio: kaksi Nutrilett-patukkaa, lohisalaattia ja vaikka yksi pussi Nutrilett-keittoa. Joskus syön pari näkkäriä nutrien lisäksi tai mitä milloinkin. Tuskin olen ketoosissa. Niin ja kahvia maidolla juon paljon!

Aion jatkaa vielä pitkään.

Vierailija
7/7 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana 3viikkoa ja 3 päivää ja -5,4 kg.:) Aluksi olin melkein puhdas nutri, sitten lisännyt vähän muutakin ravintoa. Mutta pääosa kaloreista tulee edelleen nutriletista. Tyyliin päivän ruokavalio: kaksi Nutrilett-patukkaa, lohisalaattia ja vaikka yksi pussi Nutrilett-keittoa. Joskus syön pari näkkäriä nutrien lisäksi tai mitä milloinkin. Tuskin olen ketoosissa. Niin ja kahvia maidolla juon paljon! Aion jatkaa vielä pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi