Kuman nyt sit ostan, Googlen Android- vai Applen iPhone-puhelimen?
Kommentit (14)
Nyt jos koskaan ostetaan nokialaisia.
tulee tänä vuonna kauppoihin ennen kesää
älä osta iphonea ne räjähtää pakkasessa :DDD ja tosi mun kavereista on vittuuntunu siihen ku niitten näytöt "jumittaa" pakkasessa..... mut joo jos on rahaa, niin osta molemmat!
Kun Symbian on kuollut ja kuopattu.
osta Noksu, niin työllistät suomalaisia!
Mulla on kyllä toiminu pakkasessa ihan hyvin ja tosi näppärä on muuten, mutta puhelimena on ihan perseestä.Pätkii, ei kuulu juuri missään...
Tosin molemmat ovat ihan hyviä puhelimia, ihan toiselta planeetalta kuin joku Nokia
Macin tuotteet on tiukasti rajattu vain oman brändin käyttöön. Esim. iPhonesta ei pysty lataamaan kuvia muuta kuin Maciin.
Kyllähän iPhonesta pystyy lataamaan kuvia ihan normaalisti PC:lle!
johtuu Soneran tai Tele Finlandin liittymästä, ei itse puhelimesta, ainakin itselläni. DNA:n liitymä toimi moitteettomasti meillä kotona, Sonera ja Tele Finland pätkii tolkuttomasti, puhua voi vain ikkunan ääressä tai parvekkeella.
samsung galaxy 5 on loisto puhelin androidilla! edullinen ja hyvin toimiva, suosittelen!
E7 tai C7 tai halvempi C5. Nokian E7 on tukkurin mukaan "kova hitti".
Samsung Galaxysta (Android) ja HTC:n Desiresta ja valitsisin noista Desiren, on juuri sopivan kokoinen (Samsung kömpelömpi), todella laadukkaan tuntuinen rakenne, miellyttävä käteen ja toimii hyvin. Ei takeltele valikoissa, nettiselaus toimii kuin unelma ja siinä on päällä aika kiva HTC:n Sense käyttöliittymälaajennus.
Voittaja: iPhone
Pakomatkalla: Blackberry
Kukistettu: Nokia
Tulevaisuuden uhka: Android
nama artikkelista missa analysoitiin puhelinten lisaksi muutakin tekniikkaa.