Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistiko miehesi sinua jotenkin synnytyksen jälkeen?

Vierailija
18.02.2011 |

Saitko siis jotain "synnytyslahjaa"?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

...äidit "muistuttaa", että timanttikaulakoru on vähintään saatava ja safiirit (huom. sinistä kun lapset on oikein POIKIA) sormeen.

Ja isälle lahjakortti, jolla saa lasten nimikirjaintatskat perseeseen! Siitä saakin olon, kuin olis Beckhamin kanssa tehty lapsia!

LOL!!

Kuka kehtaa tunnustaa jotain vielä möllimpää?

Ja kohta vedetään esiin KATEUSkortti:D:D:D

Vierailija
2/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun olisi kai pitänyt lahjoa häntä koska hän teki minusta ÄIDIN......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä toivonut. Kukkia, suklaata, joku koru olisi ollut ihana. Ei kalliin hinnan takia, vaan koska se olisi ollut rakkain koruni sen jälkeen kun olisi saatu niin tärkeästä aiheesta rakkaudella. Mutta ihan kukatkin olisi olleet ihanat, vaikka sieltä sairaalan alakerrasta.

Tokalla kerralla vähän mainitsin etukäteen miten toivon suklaata (olis raskausdiabetes enkä saanut herkutella lainkaan rv 15 lähtien), mutta eipä tuo tuonut sitäkään.

Nillittämistähän tämä on, kun kuitenkin esikoisen syntyessä siivosi kodin ja oli muutenkin ihana ja huolehtivainen. Kuopuksen syntyessä oli esikoinen hällä hoidettavana (tuolloin 1v2kk vanha), joten ymmärrän kyllä että jäi minun muistaminen siinä vähiin.

...mutta silti. minun isäni osti äidille sormuksen jokaisesta lapsesta (8kpl). Minusta se on ihana ele.

Vierailija
4/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten vähän myöhemmin kun olin jo toipunut käytiin yhdessä valkkaamassa mulle timanttisormus.

Vierailija
5/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaraa..tavara...tavaraa..sitä nämä mammat hamuaa...se teidät onnelliseksi tekee...

Vierailija
6/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään minun olisi kai pitänyt lahjoa häntä koska hän teki minusta ÄIDIN......

...ostamaan lahjakortti, että isi saa tehdä kunniaa pikku kullilleen tatuoimalla heidän nimensä johonkin kivaan paikkaan, josta voi ne sitten tarvittaessa luntata...

Vierailija
7/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä osannut sellaista odottaakaan. Miksi naisen pitäisi saada lahja?

Vierailija
8/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi minulle kauniin kukkakimpun ja sinisiä Marianne-karkkeja poikamme synnyttyä. Ihmettelin karkkivalintaa, meillä ei varmaan koskaan ole niitä aiemmin ollut, ja hän selitti että ne olivat "poika-karkkeja" :D Mielestäni se oli hauska ele, ja niitä on sitten ollut tarjolla mm. nimiäisissä.

Vierailija
9/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa mahdollisissa tilanteissa! Myös Beethovenin syntymäpäivänä.

Vierailija
10/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisen kuuluu saada lahjoja kaikissa mahdollisissa tilanteissa! Myös Beethovenin syntymäpäivänä.

Vierailija
11/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkokultaisen timanttisormuksen ja samaan sarjaan rannerenkaan. toi sen heti sairaalaan ja siellä mä sitten hormoniherkkänä itkin pitkän aikaa liikutuksesta.

Vierailija
12/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies toi minulle halvan korun jota olin jo pitkään halunnut mutten ollut raaskinut ostaa vaikka alle 30e maksoikin.

Toisen lapsen kanssa kotiuduttuamme mies teki esikoisen kanssa kakun. Teki siis ensimmäisen kerran elämässään kakun ja se oli hirveän ruma kakku mutta eleenä se oli minulle tärkeä ja ihana ja kakku oli hyvää!

Kolmannesta mies toi minulle sairaalaan Mäkkäristä aterian, olimme aiemmin puhuneet puhelimessa ja olin kertonut että vauva on roikkunut 6h tissillä enkä ole kerennyt edes syömään kun henkilökunta on sitä mieltä että maito nousee parhaiten kun vaan imettää ja imettää.

Mun mielestä ihan yleiset huomionosoitukset riittää mutta mitä sitään on kukaan arvostelemaan jos jonkun mies haluaa antaa rakkaalleen timanttisormuksen? Jokaisessa parisuhteessa omalla tavallaan!

Vierailija
13/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun lapset tuosta vähän kasvavat, aion vaatia heiltäkin heidän syntymäpäivänään lahjan, kun sentään 9 kk heitä kannoin ja tuskalla ja vaivalla synnytin.

Kyllä joku korvaus tästä raskaasta naiseudesta on paikallaan.

Sitäpaitsi se on söpöä ja liikuttavaa.

Vierailija
14/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona oli ruusuja odottamassa kun tulimme sairaalasta kotiin. Mieheltä, joka ei koskaan osta lahjoja, kukkia ym. ellen itse kinua, siis melkoinen ylläri! Varmaan oli anoppi "pakottanut" ostamaan vaimolle kukkia, mutten kehdannut kysyä.

Vierailija
15/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni oli kaikinpuolin maalaisjuntti, mutta joka kerralla äiti sai sairaalaan kukkia ja lahjan. Oma mies on "sivistynyt" mutta lahjoja se ei jakele eikä muutenkaan huomioi ketään. Esim. hääpäivää se ei ole vielä kertaakaan muistanut, kerran ei edes tullut syömään täytekakkua joka me lasten kanssa tehtiin :(

Vierailija
16/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan yleistä, että sairaalaan viedään joku pieni tuliainen, jos ystävää käydään katsomassa. Mies makasi 2 vk sairaalassa ja vein sille herkkuja ja lukemista ym. Mutta kun minä revin perseeni miehen lasta maailmaan pukatessa, niin on mielestäni junttia olla yhtä kukkaa tuomatta. Se olisi riittänyt. Edes Pätkis. Mutta ei mitään.

Vierailija
17/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla kertaa oli talon sisällä ja tokalla kertaa ei vaan tuonut =)

Vierailija
18/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaaleanpunaisen tyttövauvalle.

Vierailija
19/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväksi, että kukkia sitten pitää tuoda, ihan sellainen äiti-lapsi -kimppu. hyvin meni viesti perille. Toisen lapsen aikaan muistaakseni toi kukkia ihan oma-aloitteisesti.

Minua naurattaa vieläkin, kun tultiin esikoisen kanssa kotiin, niin kotona oli siivottu ja mies oli käynyt kaupassa. Hän oli myös ostanut jättipurkin Perhe-sinappia ja samanlaisen purkin ketsuppia, vaikka muuten oli merkkiuskollinen. Meni tosin tovi, ennen kuin lapsi niitä maistoi :)

Nuoremman lapsen synnyttyä mies ehti kauppaan vasta sinä päivänä, kun me oltiin päästy kotiin. Normaalien kauppaostosten lisäksi mukaan tuli lisää juomalaseja.

Vierailija
20/59 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sain mä karkkipussin kun pyysin miestä sen tuomaan eli jos en olis pyytänyt, en olis saanut edes karkkipussia. Sairaalassa ei ehtinyt kauheasti käydä katsomassa minua eikä lasta, kun piti nukkua kotona ja kattoa formuloita. Kotona puolestaan odotti viiden päivän sairaalassa olon jäljeen siivoamaton koti ja tiskipöytä täynnä tiskejä eli heti sai alkaa tiskaamaan kun kotia pääsi, vaikkei meinannut seisomaan edes pystyä... Että kiitosta vain ukolle siitäkin muistamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän