Lue keskustelun säännöt.
Tuttuni kertoi syöneensä 5v sitten pakastettua kanaa..
18.02.2011 |
Pakkauksen päiväys oli ollut 12/2005! Säilyykö ruoka oikeasti noin kauan hyvänä pakkasessa..?
Kommentit (4)
5 vuotta sitten erittäin hyvää pitsaa Äänekoskella. Muistan sen vieläkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
5 vuotta sitten erittäin hyvää pitsaa Äänekoskella. Muistan sen vieläkin.
olla nokkela. Eli 5 vuotta pakkasessa ollutta kanaa
5 vuotta sitten erittäin hyvää pitsaa Äänekoskella. Muistan sen vieläkin.
vaikka tuskin siihen kuolee