Mihin ihmeeseen aikuinen ihminen voi "hävittää" hirvittäviä määriä rahaa?
Kyse on äidistäni, ikää 50v. Hän saa palkkaa n. 5000€/kk. Silti on aina laskut maksamatta ja rahat lopussa. Olen yrittänyt kysyä, mihin raha oikein häviää, mutta en ole saanut vastausta... Ulosottoon ei mene (100% varma tieto), ei ole alkoholistikaan...olen miettinyt ja miettinyt, sillä olen huolissani äidistäni...
Onko ideoita, mihin rahat voisi mennä?
Kommentit (24)
Ei raski maksaa laskuja ja usko olevansa varaton, ettei tarvitsis tuhlata?
oli pistäneet rahaa sellaiseen kestopussiin seinän sisälle vuosikausia, eläkettä ja maitotiliä ja sen sellasta + jotain tuotantopalkkioita. Kun niitten lopulta oli pakko vaihtaa rahat euroiks mun isä joutu kaivamaan seinän auki kun ukki oli sillon sairaalassa ja mummun oli pakko kertoa asiasta jollekin, niin pussista löyty melkein 300 000 markkaa!
Että sinne oli niiden rahat hävinneet, kun lapsensa olivat ihmetelleet miksei esim osta uusia vaatteita niin olivat vastanneet että ei ole rahaa.
Voi elämä!
sukulaisilta. Tiesivät etteivät ikinä niitä enää näe jos mamma & co pääsee niihin käsiks.
sillä taitaa olla, muttei halua kertoa sulle. Varjelee salaisuuttaan tiukasti. Tissutteleeko salaa, onko ulkonäöltään pullea (ei aina), punakka, onko verenpaine koholla, onko masentuneisuutta ja ahdistuneisuutta?
Pelaa?
Avustaa jotakuta köyhää (veljeäsi tms)?
Missä liikkuu?
Shoppaileeko? Mitä yleensä ostelee?
Kysy suoraan jos et keksi, tiukkaa ja sano, sano tuo, että mihin voi kadota tuollainen määrä rahaa jatkuvasti.