Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva, mun nassu rypistyy. Nyt tarvitsen kaikki parhaat vinkit.

Vierailija
26.01.2011 |

Ikää 35 ja otsaan, silmien alle ja huulten päälle on tullut ryppyjä sekä kulmakarvojen väliin syvä uurre! Miten hoitaisin ihoani jotten 40 näytä rusinalta. Voiteet, vitamiinit jne. Esim. silmänympärysvoiteelle olis käyttöä, olis kai pitäny alottaa montaa vuotta stten =(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ryppyyn siitä, että mietit jotain ongelmaa, ja tulin lukemaan, mikä se ongelma on... ;)

Vierailija
2/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä turhaan sanota että voiteiden käyttö tulisi aloittaa jo kaksikymppisenä. Kun ne rypyt ovat tulleet, eivät ne enää rasvoilla lähde. Mutta niiden syntymistä voi hidastaa oikeilla ravintoaineilla (sisäisillä ja ulkoisilla).

Olen 39-vuotias ja minulla ei ryppyjä ole. Okei, naururypyt tulee silmäkulmiin mutta ei muuten. Ja siitä täytyy kiittää ihotyyppiä ja äitiäni, joka osti minulle päivä- ja yövoiteet 2-kymppisestä lähtien. Ja tähän päivään saakka hän on ne minulle ostanut. Nyt sitten sanoin että voin ostaa ne itsekin :) (äiti tilasi aina samalla minulle kun itselleenkin ja rahaa hän ei niistä halunnut ottaa).

Nuoret naiset, käyttäkää niitä ravitsevia voiteita, iho tarvitsee ravinteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisäiset vitamiinit. Syön B, C, D vitamiineja, magnesiumia ja kalsiumia. Ja kalaöljyä.

Vierailija
4/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ne tärkeimmät. Ihmevoiteista ei ole apua, mutta onhan se hyvä tukea työllisyyttä ostamalla vaikka Lumenen tuotteita, jos haluaa.

Vierailija
5/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset, käyttäkää niitä ravitsevia voiteita, iho tarvitsee ravinteita.

Hyviä rasvoja, A, E, C ja B-vitamiineja erityisesti. Kivennäisaineista sinkki on tärkeä.

Älä tupakoi. Käytä suojakertoimia. Jumppaa ja kevyesti taputtele kasvojasi. Muuta et voi tehdä.

Vierailija
6/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa samanikäinen ryppynaama. Olen kokeillut kaikki mahdolliset voiteet halvasta kalliiseen, eikä auta. En myöskään ole koskaan tupakoinut ja ihon suojaan todella tarkkaan auringolta. Murhetta on kyllä ollut ja luulen, että se on yksi syy miksi näytän jo nyt 15 vuotta vanhemmalta. Joten täälläkin kaivataan konsteja kuinka estää lisärypyt.

Vierailija
7/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa samanikäinen ryppynaama. Olen kokeillut kaikki mahdolliset voiteet halvasta kalliiseen, eikä auta. En myöskään ole koskaan tupakoinut ja ihon suojaan todella tarkkaan auringolta. Murhetta on kyllä ollut ja luulen, että se on yksi syy miksi näytän jo nyt 15 vuotta vanhemmalta. Joten täälläkin kaivataan konsteja kuinka estää lisärypyt.

ja aloititko ennen kuin ne rypyt tuli?

Ei niille enää voi tehdä mitään jos ne ovat tulleet. Tai voi, botoxia tai veistä tai muuta vastaavaa.

Ei satunnainen rasvaus auta ketään.

Vierailija
8/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen menemään kosmetologille alkajaisiksi kevyeen kuorintaan ja sitten hankkimaan esim. Dermatologica-sarjan tuotteita (huikean hyvä!) tai vaihtoehtoisesti hankkimaan voiteet apteekista, myös RoC on hyvä sarja jos iho ei ole kovin herkkä. Juo tarpeeksi vettä ja ala käyttää Vivida-de-aging valmistetta. Älä tupakoi, älä valvo myöhään, älä tissuttele, ulkoile päivittäin, syö paljon kasviksia ja pidä kiinni säännöllisestä unirytmistä. Aikuista ihoa vanhentavat ihan eniten tupakointi, vuorotyöt ja stressi, näitä jos pystyy välttämään niin pysyy nuorekkaamman näköisenä. t. erittäin nuorekas 43-vuotias

Vierailija
9/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nivean tuotteet ok kasvojen hoituotteita. Satuin Nivean sivuille ja sieltä löyty päivä- ja yövoiteet, silmänympärysvoide ja naamio. Riittääkö yksi monivitamiini päivässä vai ottatteko jotain lisää?

Vierailija
10/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihonhoitotuotteisiin. Entäs Dermosilin tuotteet? Tupakka ja tyytymättömyys omaan elämääni on rypyt tehnyt =(

Vierailija
11/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcid-resepti ja sitä sekoitat perusvoiteen sekaan hitusen.

Vierailija
12/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä turhaan sanota että voiteiden käyttö tulisi aloittaa jo kaksikymppisenä. Kun ne rypyt ovat tulleet, eivät ne enää rasvoilla lähde. Mutta niiden syntymistä voi hidastaa oikeilla ravintoaineilla (sisäisillä ja ulkoisilla). Olen 39-vuotias ja minulla ei ryppyjä ole. Okei, naururypyt tulee silmäkulmiin mutta ei muuten. Ja siitä täytyy kiittää ihotyyppiä ja äitiäni, joka osti minulle päivä- ja yövoiteet 2-kymppisestä lähtien. Ja tähän päivään saakka hän on ne minulle ostanut. Nyt sitten sanoin että voin ostaa ne itsekin :) (äiti tilasi aina samalla minulle kun itselleenkin ja rahaa hän ei niistä halunnut ottaa). Nuoret naiset, käyttäkää niitä ravitsevia voiteita, iho tarvitsee ravinteita.

Hyvät geenit ja ihon senkin vuoksi kimmoisa ja rypytön. Äitini osti minullekin ekan silmänympärysvoiteen kun oli 20v. :-) Roc-merkkistä geeliä apteekista.

Vierailija
13/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliissa merkeissä maksaa se merkki ja ylellisyys. Edullisemmat merkit (L'Oreal, Nivea, Lumene) ajavat aivan saman asian. Katsot vain niistä ikääsi sopivan tuotteen. Hoidat vaan säännöllisesti ja elät terveesti. Ennen kaikkea suojaudu auringolta.

Vierailija
14/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita vippaskonsteja ;)

Rasvat ei auta yhtään.

Vierailija
15/15 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherinkin rasvat on hyviä. Itse olen käyttänyt niitä ja markettirasvoja 18-vuotiaasta asti. En ole edes kokeillut kalliita rasvoja. Nyt on ikää 50 eikä ryppyjä ole vielä missään. Mutta en tosin usko, että se on pelkästään rasvoista kiinni, vaan pikemminkin geeneistä ja ihotyypistä sekä hyvistä elämäntavoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi