Toinen samanniminen ihminen...
Jos kanssasi täsmälleen samanniminen ihminen tulisi tunnetuksi jostain hirveästä rikoksesta, vaikka sarjamurhaajana, niin vaihtaisitko omaa nimeäsi?
Kommentit (15)
hyvin ikävästä yhteydestä tunnettu.
En silti ole vaihtanut nimeäni enkä tulekaan vaihtamaan.
Sarjamurhaaja tuskin kulkisi vapaalla jalall niinkuin minä:-)
jos joku mun niminen tuomittais esim. sarjamurhajana, niin ihmiset soittais ensiks mulle ja kysyis, että mites nyt noin jäit kiinni sitten...;)
no ei kai nyt sentään. EN vaihtais nimeäni, miksi pitäisi?
Voisihan siinä niin käydä. Oma sukunimi kuitenkin on sen verran harvinainen, ettei taida viittäsataa olla, jonkun virtasen ja moilasen kohdalla varmaan kaikki luonnollisesti ajattelevat että kaimoja on paljon. Tuosta huolimatta mulla kuitenkin on ainakin kaksi kaimaa ja taitaa kaikille muillekin perheenjäsenille löytyä.
Toisaalta välillä on ahdistanut tämä oma sukunimi sen verran, aina ei ole halunnut tulla yhdistetyksi sukulaisiin, vaikkeivat mitään murhaajia olekaan, että on ollut mielessä vaihto muutenkin..
Taitaa muuten olla, että ne rikolliset kaikki vaihtavat nimensä, joten ehkä silloin on ihan sama pysyä entisessä..
ole mahdollista onneksi.
olen maailman ainoa kellä on tämä nimi.
siis onko sulla sukunimi ainoa laatuaan? Etunimi? Nykyään väestörekisterihän ei kerro esim etunimestä montako sitä on, jos alle 5.
Sarjamurhaaja tuskin kulkisi vapaalla jalall niinkuin minä:-)
jos olisit muuttanut jossain vaiheessa pieneltä syntymäpaikkakunnaltasi muualle, ja 10 vuotta tämän rikoksen jälkeen palaisit sinne takaisin..
ole mahdollista onneksi.
siis onko sulla sukunimi ainoa laatuaan? Etunimi? Nykyään väestörekisterihän ei kerro esim etunimestä montako sitä on, jos alle 5.
Minun sukunimelläni on Suomessa 40 ihmistä, ja tunnen jokaisen. Täyskaimaa mulla ei koko maailmassa ole.
Mutta ei onneksi ole mahdollista, koska minäkin olen ihan uniikki yksilö. :)
Ja tuolle, joka kyseli, mistä sen tietää, voin kertoa, että minun sukunimeni on vain noin 40 muulla, ja tunnen kaikki.
ole mahdollista onneksi.
ole mahdollista onneksi.
Siskoni meni ottamaan miehensä sukunimen ja sai kertaheitolla satoja täyskaimoja...
Yksi syy lisää olla nimeämättä lastaan Veetiksi tai Aadaksi ;-)
Siis sukunimeni on ainut mutta etunimiä löytyykin sitten ihan liikaa...
on täysin uniikki nimi. Ja uniikkina pysyy, vaikka otan pian miehen sukunimen.
Joskus joku nimi vain tahriintuu..
ole mahdollista onneksi.