Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei siivoa juuri ikinä?

Vierailija
17.02.2011 |

Mä olen todella laiska siivoomaan, villakoirien ja pölyn määrä on uskomaton, omastakin mielestäni. Mä en vaan jaksa, inhoan sitä touhua, riittää kun saa edes tavarat suunnilleen paikoilleen. Silti kadehdin ihmisiä jotka viikkosiivoaa ja on aina siistiä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko laiskamatojen kanssatovereiden lohdutusta vai siivousintoilijoiden tsemppausta? ;)

Mäkin olin ennen toooosi laiska siivouksen suhteen. Sitten syntyi lapsia ja ostin uuden imurin! Löysin imuroimisen riemun, ja imuroinkin päivittäin keittiön ja koko asunnon 2krt/vko. Luutua heiluttelen harvemmin, ehkä 1krt/2vko.

Yhdellä viikkosiivouksella kämppä ei todellakaan pysy siistinä (ainakaan meillä: 3 lasta ja mies-joka-ei-laita-tavaroita-paikoilleen) vaan siisteyden ylläpito vaatii koko ajan toimintaa.

Olen ottanut ohjenuorakseni nämä:

Vie mennessäs,

tuo tullessas,

tee ollessas!

Paikka kaikelle ja kaikki paikoilleen!

..ja ne toimii! Puuhastelen lähes koko ajan. Siihen tottuu aika pian.

Mutta toki meilläkin tiskipöytä välillä pursuilee ja leluja kertyy olkkariin, mutta sitten taas innostun, kun tiedän miten ihanalta näyttää kun tavarat on paikoillaan.

Nyt vaan otat iloisen asenteen, kaaosta on hirveä homma alkaa selvittään, siksi on helpompi tehdä koko ajan vähän.

Vierailija
2/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mä ehkä olen hyytynyt siihen tavarapaljouteen jo alkajaisiks...ei edes mahtuis siivoon kun joka paikka on täynnä vaatteita ja kaiken maailman rojua. Mutta ei musta kyllä siivousintoilijaa tule, mä inhoan sitä, ottaisin siivoojan heti jos tienaisin tarpeeks :)

Terkuin ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs nyt ala puoluteleen! ;)

Osta koreja tai yksi uusi kaappi niille lattialla lojuville vaatteille ja rojuille. Ja roskiin/kierrätykseen vaan kaikki ylimääräinen. Aloita vaikka siivoamalla yhden laatikon/hyllyn päivässä ja raa'alla kädellä vaan eroon kaikesta turhasta.

Mä säästiin vuosikausia kaikenmaailman turhaa rojua ja papereita ym. kunnes tajusin heittää ne pois.

Taas tänään tyhjensin muovikassillisen aivan turhaa tavaraa laatikoiden kätköistä roskiin.

Ei siihen siivoojaa tarvi =)

Vierailija
4/4 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka luulisi ettei kotona jaksa enää siivota niin kyllä sitä vaan jaksaa. Päinvastoin silmä on vaan työssä tarkentunut ja huomaan pölyhippuset ja roskat heti, ja ne on sitten saman tien pakko myös pyyhkiä pois.

Meillä ei ole tiskikonetta, joten tiskatakin saan vähän väliä.

Jostain syystä ei haittaa ollenkaan ja tykkään siivota, olen kai luonnonoikku. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi