Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa

Vierailija
10.02.2011 |

Mieheni sisko oli dumpannut minut fb-kavereistaan.

Anoppilassa oli viikonloppuna mieheni ulkomailla asuvia sukulaisia käymässä ja meidätkin sinne pyydettiin, samaten mieheni sisko oli lastensa kanssa siellä.

Ilta sujui ihan leppoisasti. Menin aluksi lasten kanssa touhuamaan että sukulaiset saavat keskenään vaihdella kuulumiset ja muistella vanhoja, sitten myöhemmin liityin seuraan, juteltiin niitä näitä. En ollut näitä sukulaisia ennen tavannut. Kälyn kanssa ei juuri juteltu, ihmettelin kun lähtöä tehdessämme koitin jotain juttua kehitellä, niin käyttäytyi jotenkin kylmästi. Nyt huomasin, että oli poistanut minut FB-kavereistaan. Mitään riitaa ei ole ollut.

Epäilen, että syynä on se että olen laihtunut. Mieheni sisko on ollut melkein koko ikänsä lihava ja laihdutti lasten jälkeen 30kg. Sitä piti sitten ihastella ja kehua, koko ajan puhui kuinka se ja se ei ollut häntä tuntenut kaupungilla yms. Kuuntelin ja ihastelin, ei siinä mitään hieno tekohan se oli. Itsestään otattaa koko ajan valokuvia, fb:ssakin profiilikuvaa vaihtoi koko ajan. Ei kai siinäkään mitään, jos tykkää itseään katsoa.

Minä olen ollut aina hoikka mutta raskausajat toi ylipainoa joka on ollut tiukassa. Nyt sitten aloin liikkumaan ja sain pudotettua painoa, kiloissa ei paljoa (kun ei sitä paljoa yli olekkaan) mutta senttejä lähti tosi paljon, kun kiinteydyin.

En ole asiasta melua pitänyt, kun minusta siinä ei ollut aihetta melua pitää. Miehen sisko näki minut nyt pitkästä aikaa ja ilmeisesti häntä sitten vitutti kun hän ei ollutkaan nyt se ainoa hoikka nainen.

En muutakaan syytä keksi...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mistä kaikesta ihmiset jaksaakin vöyhkätä.

Vierailija
2/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle vain kateellinen. Ja naureskelet nyt täällä hänen aiemmalle lihavuudelleen.

Avauksen perusteella en yhtään ihmettele, miksi hän poisti sinut fb-kavereistaan. Minäkin poistaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että dumppaa veljensä vaimon pois fb-kavereista ilman mitään syytä.

Siellä kavereissa on kuitenkin esim. oma ystäväni, jonka kälyni on tavannut 2 kertaa meillä jossain juhlissa. Minä olen kuitenkin ollut hänen veljen vaimo 10v. ja olen hänen lastensa kummikin.

Minun puolesta saa olla se suvun prinsessa, jota kaikkien pitää ihastella. Mutta en aio olla hänen mielikseen ylipainoinen.

-ap

Vierailija
4/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa vastenmieliseltä akalta

Vierailija
5/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin anoppilaan kutsuttuna tapaamaan mieheni ulkomailla asuvia sukulaisia.

Vietettiin kiva ilta, ei ollut mitään riitaa.

Mikään muu ei ollut muuttunut aiempiin kertoihin kuin se, että minulla oli päällä uusi mekko, joka oli 3 numeroa pienempi kuin vanhat vaatteeni. Enkä kerjännyt asialla mitenkään huomiota, kuten kälyni aikoinaan teki.

Seuraus minut poistettiin fb-kavereista.

Kälyni on kilonsa pudottanut jo 6 vuotta sitten, en enää jaksa sitä ihastella joka tapaamisella.

Vierailija
6/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh....

Vierailija
7/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailulla ei ole mitään osaa eikä arpaa...

Vierailija
8/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just just, ainoa syy on kateus

ja maailman ihanin olotila on olla hoikka

Vierailija
9/9 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuun asti ihan normaalisti kommentoi viestejäni ja toisin päin. Ei mitään vittuilua tms. ihan asiallista juttua.

Ystäväni joka on kälyn kavereissa oli tosi ihmeissään asiasta kun kysyin, että olenko hänestä jotakin kommentoinut rumasti josta olisi voinut suuttua.

3kk aiemmin oltiin viimeksi livenä nähty eikä edes puhelimessa oltu juteltu, aina vain naamakirjan kautta vaihdettu kuulumiset.

Mieheni epäili, että olisi hänelle jostakin suuttunut, muttei hänkään keksinyt että mistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi