Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaimmilta näyttävät farkut ikinä - merkki ja malli?

Vierailija
17.02.2011 |

Kertokaahan ne kaikista parhaimmat farkku-vinkkinne. Mitkä ovat lempifarkkusi, mikä merkki ja mikä malli? Miksi nämä ovat ne parhaimmat ja parhaimmilta päällä näyttävät?

Itse vielä etsin sitä parhaiten istuvaa ja omalle vartalolle sopivinta farkkumallia, toivottavasti joskus löydän! Tällä hetkellä ehkä eniten farkuista käytössä Onlyn Ebbat ja Gina Tricotin Ida push up -farkut; molemmat ihan ok-malleja, mutta jotakin jää puuttumaan...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisten farkkujen löytyminen on ikuisuusprojekti. Tuntuu ettei sellaisia edes ole olemassa.

Unelmien farkut itselleni olisi napakat, vartaloa sopivasti muotoilevat, reisiä ja peppua hoikistavat, ei pussittavat muttei liikaa lantioläskejä korostavatkaan. Ottaisin myös mieluusti merkkiehdotuksia ja suosituksia vastaan.

Vierailija
2/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitin vaikka kuinka montaa mallia ja kaikki istuivat kuin unelma. Harmi, että ei sillä kertaa ollut varaa ostaa kuin yhdet, joten valinta oli vaikea! Olen kropaltani pitkä (pitkäjalkainen), hoikahko (ennen ollut varsin laiha, mutta nyt on vyötäröllä, takamuksessa ja reisissä jo vähän löysää...) ja melko leveälanteinen. Mitään matalavyötäröisiä en voi käyttää, mutta en toisaalta tykkää mistään kainaloon asti ulottuvista porkkanafarkuistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun kropalle parhaat farkut ovat True Religionin farkut, niiden löytäminen suomesta vain taitaa olla aika mahdotonta. Huutiksessa niitä joskus pyörii mutta näyttävät olevan 99% feikkejä. Ulkomaisista nettikaupoista kyllä saa. Malleja heillä on monenlaisia ja itsellä on neljät erilaiset.

Vierailija
4/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma näyttää hyvälle ainoastaan jos löytää omalle vartalolleen sopivat pöksyt. Merkillä ei niinkään väliä.

Vierailija
5/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat farkut mitkä istuu on Ginatricosta perfect jeanssit, kapeat ja matala vyötärö.

Vierailija
6/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveä lantio, kapea vyötärö

Vierailija
7/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan kymmenet Espritin farkut, kun ne nyt vain parhaiten istuu mun päärynävartalolle.

Vierailija
8/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paksureitiselle, eli mulle. Kaikki ei sovi kaikille - riippuu täysin vartalosta.

Vierailija
9/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lempparit on kirpparilta löytyneet H&M äitiysfarkut (en ole raskaana), kivat pillimalliset jotka hoikistaa, lisäksi pylly näyttää parhaimmalta (verrattuna muihin farkkuihin). Olen muutenkin siirtynyt äitiysfarkkuihin kun ne vaan istuu parhaiten. Nyt ostin lisäksi BOOBin äitiysfarkut, erittäin hyvin istuu nekin. Ja tietty jos joskus tulen raskaaksi niin on valmiina äitiysfarkut = )

Vierailija
10/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paksureitiselle, eli mulle. Kaikki ei sovi kaikille - riippuu täysin vartalosta.

sopii ainakin pituuden puolesta kaikille koska heillä on mallistossa mallit short/medium/long. ja long menee ainakin vielä reilusti yli 180 cm pitkille pitkäjalkaisille.

Vierailija
11/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytössä vain 7 for Mankindin farkkuja - niitä onkin sitten kai kuudet, eli erilaisia malleja joka lähtöön. Jotenkin vain istuu mulle (mahaa on, mutta hoikat reiet).

Vierailija
12/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätykseseni aivan täydellisesti istuvat farkut Stockmannin Global-sarjasta.

Vierailija
13/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tuli käytettyä espritin farkkuja paljonkin. Nykyisin ei vaan oikein iske, lisäksi medium-pituus on itselläni uskomatonta kyllä liian pitkä ja short sitten taas ihan liian lyhyt. Lisäksi pepun kohdan istuvuus on mielestäni se ongelmallisin juttu Espritissä, melkein mallissa kuin mallissa.

Parit Hilfigerin kapeat farkut taitavat olla tällä hetkellä itselläni eniten käytössä, sopivat hyvin saappaiden kanssa pidettäviksi. Joitakin Onlyn mallejakin löytyy, parit ihan kelvolliset Guessitkin. Edelleen myös metsästän unelma-farkkuja....

Vierailija
14/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaat ikinä: Levis 529. Ostin joskus yli 5 vuotta sitten. Sopii kuin valettu mulle. Niitä ei taida enää saada mistään? Jos joku tietää, että mistä, niin kertokaa.

Vierailija
15/21 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Beckhamit

Vierailija
16/21 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock & Republic Victoria Beckhamit

Eikös noi ole jo menneen talven lumia? Vähän samaa kastia kuin esim. Onlyn Rodeo Drivet jotka olivat huippumuodikkaat Suomessa vielä muutamia vuosia sitten?

True Religionit vaikuttavat hyvännäköisiltä ainakin googletuksen perusteella. Espritilläkin on silloin tällöin nuorekkaita malleja tarjolla: siis sellaisia, jotka näyttävät nuorekkailta olematta kuitenkaan liian revittyjä/reikäisiä/valkaistuja tai muuten vaan kornin värisiä ja oloisia.

Itse käytän tällä hetkellä eniten saapasfarkkuja, siis sellaisia, jotka mahtuvat hyvin saappaan varren sisään. Merkillä ei sinänsä ole suurta väliä, kunhan vain näyttävät hyviltä ja hoikistavat reisiä. Peppukin jää useimmiten villatakin alle piiloon.

Vierailija
17/21 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaatekaapissa Nudien ja WeSC farkkuja. Sääli vain että Stocka ja JC myy Nudielta vain niitä pillimalleja. Onneks tulee käytyä muutaman kerran vuodessa Ruotsissa niin että voi sitten täydentää vaatekaappia. Nudien farkut ovat ainoa merkki joka näyttää hyvältä, hyvä laatuinen ja ei riko ihoani. Tuo ihon ärtyminen on se suurin ongelma minulla, olen testannut mm Lee, Levis, Diesel, Espirt ja Armani exchange... aina sama tulos :( Pepe Jeansilla on myös hyviä malleja, mutta todella huono laatuisia.

Vierailija
18/21 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diesel on ollut mun lempparifarkkumerkki jo vuosia. Malli vain vaihtelee. Tuumakokokin on synnytyksistä huolimatta onneksi pysynyt samana :)

Lisäksi löytyy esim j. lindebergin farkkuja.

Ihanaa, kun saa mammafarkkujen jälkeen pitää taas normaaleja farkkuja.

Vierailija
19/21 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkin farkuissa on nahkainen merkki takataskun päällä, jossa on & -merkki?

Vierailija
20/21 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä merkkiset. Kunhan ovat puhtaat ja ehjät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä